Gå til innhold

Hvilken babycall??

Anbefalte innlegg

Sitter og klør meg litt i hodet her nå. Skal kjøpe babycall til jul - men hvilken skal jeg velge?? Innspill??

Den kommer ikke til å bli brukt hjemme, kun på reiser og på besøk hos familie med stort hus :-)

Det jeg tenker foreløpig er at det høres litt skummelt ut med strålingen fra Philips sine med DECT (SC 477-479), samtidig som jeg ikke helt vet om jeg stoler på en Super Nova digital, har hørt litt både og om den. Så kanskje det er best med en DECT likevel, siden den uansett blir brukt sjelden? Litt av vitsen er jo at mor slapper av... Eller er Super Nova bedre enn jeg tror? Den ser jo definitivt mer hendig ut til reiser og slikt...

Finnes det andre alternativer jeg burde ta med i betraktningen? Hvordan er Philips sine digitale varianter f. eks?

Hjelp meg kloke dol'ere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209147-hvilken-babycall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...