favn Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Noen kvalifiserte i bransjen eller andre med erfaring: Hvordan er lydkvaliteten på IP-telefoni sammenlignet med feks ISDN eller mobil? På forhånd takk for svar. 0 Siter
Tante Tea, på tur med en Toller c',) Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Vi har IP-telefoni på jobb. Merker overhodet ikke noen forskjell på det og det gamle normale telefonsystemet vi har. 0 Siter
Tante Tea, på tur med en Toller c',) Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Vi har IP-telefoni på jobb. Merker overhodet ikke noen forskjell på det og det gamle normale telefonsystemet vi har. eh, hadde mener jeg 0 Siter
favn Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Skrevet 6. desember 2005 Vi har IP-telefoni på jobb. Merker overhodet ikke noen forskjell på det og det gamle normale telefonsystemet vi har. Men det har i alle fall vært endel snakk om at lydkvaliteten kan variere mer enn med ISDN? Og hva med de analoge apparatene? Holder de mål, lydmessig? Det er visst ikke mulig å regulere lyd på dem, tror jeg. Eller? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Jeg har ip telefon fra telenor. Når jeg hadde dårlig hastighet på abonnementet så skurret det i telefonen når jeg holdt på å laste ned musikk. Har nettopp fått økt hastigheten å har ikke merket noen problemer nå. Det er ingen forskjell på lydkvaliteten i forhold til vanlig hustelefon. 0 Siter
favn Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Skrevet 6. desember 2005 Jeg har ip telefon fra telenor. Når jeg hadde dårlig hastighet på abonnementet så skurret det i telefonen når jeg holdt på å laste ned musikk. Har nettopp fått økt hastigheten å har ikke merket noen problemer nå. Det er ingen forskjell på lydkvaliteten i forhold til vanlig hustelefon. Det var nyttig info, takk. 0 Siter
cecily Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Det hender at den skaper seg litt, kan ikke ringe inn f.eks. Lyden derimot er nå helt som den skal være. For nesten to år siden så var den dårlig, enveistale og en del ekko. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.