Gå til innhold

Malene

Gjest en navnetråd til

Anbefalte innlegg

Gjest en navnetråd til
Skrevet

Har også tenkt på navnet Malene? Men usikker på det m dobbelnavn.. Hva synes dere? Hva passer even. til Malene?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg synes det er fint.

Hva med Malene Helene? Neida, bare tulla.;) Synes Malene er fint for seg selv jeg =)

Gjest en navnetråd til
Skrevet

Jeg synes det er fint.

Hva med Malene Helene? Neida, bare tulla.;) Synes Malene er fint for seg selv jeg =)

hehe.. malene helene ja det hadde tatt seg ut :) tror jeg liker det best alene jeg også.

Gjest M.Angelica
Skrevet

hehe.. malene helene ja det hadde tatt seg ut :) tror jeg liker det best alene jeg også.

He he..jeg kjente to venninner som bodde sammen som het det. Ble alltid noen gode vitser på vorspielene deres ;)

Skrevet

He he..jeg kjente to venninner som bodde sammen som het det. Ble alltid noen gode vitser på vorspielene deres ;)

Synes navnet er fint alene jeg :-). Jenta vår heter Lena og farmoren hans heter Malene så vi fikk en del hint om at vi burde legge det i tillegg - men Lena Malene!! Nope!

Skrevet

Jeg syns det er litt dillete, men det bør jeg vel holde kjeft om ref. tråden nedenfor. Men Malene Sofie funker, jeg kjenner ei søt lita jente som heter det og det er ikke så aller værst.

Skrevet

Jeg liker ikke navnet, men det er kanskje best alene? Blir litt "tungt" med et ekstra navn slengt på.

Skrevet

Jeg liker det ikke. Synes det er platt og kjedelig, uten noen klang, liksom!

Hvis du velger det, synes jeg det skal stå alene.

Skrevet

Tøft navn! Kjenner en 13 år gammel Malene, ellers synes jeg at navnet er akkurat passe lite brukt :o) Ville ikke kombinert det med noe annet navn, Malene er flottest for seg selv!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg liker ikke navnet Malene. Men ville i allefall ha valgt det som eneste navn, hvis jeg skulle brukt det på et av mine barn.

Gjest prinsesse og prinse mamma
Skrevet

Nydelig navn synes jeg:)

Gjest Flystripa
Skrevet

Malene er pent, Marlene er "riktigere" skrevet ;o)

Det har med vanen å gjøre...

Skrevet

Jeg synes Malene er fint, men nokså oppbrukt.

Skrevet

Jeg kjenner bare en Malene, ho er 18 år, tobarnsmor og singel, og ene faren sitter i fengsel.

Men hvis jeg legger assosiasjonene til side, synes jeg det er pent ;)

Skrevet

Navnet får meg til å tenke på den låta Finn Kalvik laget til datteren sin med dette navnet.

Skrevet

Jeg synes Malene er fint, men nokså oppbrukt.

Oppbrukt er det vel ikke? Det er sikkert lokale "opphopninger" av navnet, men Malene er nr.236 blant jentenavn- så så mange er det ikke (rundt 2000 stk,)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...