Gå til innhold

Navn på teddybjørn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Squishy (4 måneder) fikk en teddybjørn i dag og han elsker den allerede. Men hva skal bjørnen hete? Den som kommer opp med det beste navnet vil være legendarisk i vårt hus og bli helten i "god natt"-historien "Da teddybjørnen fikk navnet sitt".

Fortsetter under...

Skrevet

Min første teddy het Miguel, så jeg synes det er et fint navn. :)

Skrevet

Min første teddy het Miguel, så jeg synes det er et fint navn. :)

Hehe. Artig navn. Hvor kom det fra? :)

Skrevet

jeg synes han skal hete "Sverre Magnus" for det het Prinsen som ble født på min fødselsdag

bamsen kan jo være en prins

Skrevet

Hehe. Artig navn. Hvor kom det fra? :)

Jeg vet ikke, men jeg tror kanskje morfar var med i bildet? Han døde før jeg ble født, han var sjømann. Han het ikke Miguel, altså, men det kan hende at han hadde kjøpt bamsen i utlandet. :)

Jeg må nok spørre mamma om dette.

Annonse

Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg tror kanskje morfar var med i bildet? Han døde før jeg ble født, han var sjømann. Han het ikke Miguel, altså, men det kan hende at han hadde kjøpt bamsen i utlandet. :)

Jeg må nok spørre mamma om dette.

Det burde du gjøre :)

Skrevet

jeg synes han skal hete "Sverre Magnus" for det het Prinsen som ble født på min fødselsdag

bamsen kan jo være en prins

Nei, jeg vil helst ikke ha noen referanser til prinsen. Selv om han ble født på sambos søster sin bursdag :)

Skrevet

Squishy jr., bam, jojo, minsten, kosi.

Mange søte navn, likte spesielt Squishy junior :) Da kan vi fortelle historien bak kallenavnet Squishy i samme slengen :)

Skrevet

Bølle

Hehe. Passende akkurat nå, for det ser ut som han anfaller Squishy (de er ca. like store) :P

hare1365380455
Skrevet

Mange søte navn, likte spesielt Squishy junior :) Da kan vi fortelle historien bak kallenavnet Squishy i samme slengen :)

Og hva er det?:)

Annonse

Skrevet

Hehe. Passende akkurat nå, for det ser ut som han anfaller Squishy (de er ca. like store) :P

Det foresvever meg at jeg har spist en eller to med navn Bølle, den ene med skadefro, da denne bøllen kløyp meg et utall ganger.

Skrevet

Og hva er det?:)

Dagen etter at vi fant ut at jeg var gravid (stort sjokk) måtte vi på ultralyd for å finne ut hvor langt på vei jeg var. Og da vi så han der på skjermen, 7 uker gammel, så lignet han på en liten brennmanet. Jeg utbrøt: "My very own little Squishy", fordi i "Finding Nemo" kaller den blå fisken en bitteliten brennmanet for Squishy. Og det var slik han fikk kallenavnet sitt. Sambo er forøvring britisk, jeg snakker ikke engelsk i hytt og pine ;)

Skrevet

Julius =)

Det er veldig søtt :) Jeg hadde en ape som jeg kalte Julius da jeg var liten :)

hare1365380455
Skrevet

Dagen etter at vi fant ut at jeg var gravid (stort sjokk) måtte vi på ultralyd for å finne ut hvor langt på vei jeg var. Og da vi så han der på skjermen, 7 uker gammel, så lignet han på en liten brennmanet. Jeg utbrøt: "My very own little Squishy", fordi i "Finding Nemo" kaller den blå fisken en bitteliten brennmanet for Squishy. Og det var slik han fikk kallenavnet sitt. Sambo er forøvring britisk, jeg snakker ikke engelsk i hytt og pine ;)

Fin historie! Da må jo det bli kallenavnet på teddybjørnen....;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er veldig søtt :) Jeg hadde en ape som jeg kalte Julius da jeg var liten :)

Jeg og!

(Har den enda *rødme*)

Hva med Julio? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...