Gå til innhold

Hehe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hare1365380455
Skrevet

Jeg har sett den med George Bush

Jeg også.

laguna1365380434
Skrevet

Men hvorfor har damen hodet mitt? :-o Det ER hodetmitt! Dæven. Men resten ligna ikke så veldig.

Skrevet

Men hvorfor har damen hodet mitt? :-o Det ER hodetmitt! Dæven. Men resten ligna ikke så veldig.

Laguna, nå har du outa deg :o)

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Laguna, nå har du outa deg :o)

Jammen lignet ikke det noe helt fryktelig på meg da? Det der må jo VÆRE hodet mitt! Du ser det?!

:-)

Skrevet

Jammen lignet ikke det noe helt fryktelig på meg da? Det der må jo VÆRE hodet mitt! Du ser det?!

:-)

Noen har tatt patent på deg, du burde anmelde dem ;o)

Kanskje det er noen dolere som har lest om ditt dramatiske fall :o)

Skrevet

Nå prøver jeg desperat å få kjerringa til å stå/henge/ligge rolig så jeg får se hvordan laguna ser ut...

laguna1365380434
Skrevet

Noen har tatt patent på deg, du burde anmelde dem ;o)

Kanskje det er noen dolere som har lest om ditt dramatiske fall :o)

hehe,kanskje det! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Nå prøver jeg desperat å få kjerringa til å stå/henge/ligge rolig så jeg får se hvordan laguna ser ut...

Det prøvde jeg også, men det gikk ikke! Eksen var innom her isted, han var helt enig i at det lignet svært på mitt hode!

Hmm:-o

Skrevet

Det prøvde jeg også, men det gikk ikke! Eksen var innom her isted, han var helt enig i at det lignet svært på mitt hode!

Hmm:-o

Da vet vi at hvis vi treffer denne hoppedama på gata, så er det deg :-)

laguna1365380434
Skrevet

Da vet vi at hvis vi treffer denne hoppedama på gata, så er det deg :-)

Ja! Men det er bare hode! Jeg lurer påom det på en eller annen måte ER mitt hode! Men jeg kan sikkert la meg lure av sveisen. Det er ikke så lett å få sett helt nøye på trekkene!

Litt småparanoid antagelig bare..;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...