twining Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Jenta mi tisset i utedressen og det rant selvfølgelig ned i skoene. Hvordan kan jeg vaske de ute å ødelegge vanntettheten. Er det bare å putte de i vaskemaskina på 30 grader med milo el.l? Dette er viking goretex vintersko med noe skinn nederst på skoen. 0 Siter
tiliti Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Jeg har vasket veslas sko for hånd med vanlig vaskemiddel. Tørket og re-impregnert dem med goretex-vennlig impregnering. 0 Siter
twining Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Skrevet 15. desember 2005 Jeg har vasket veslas sko for hånd med vanlig vaskemiddel. Tørket og re-impregnert dem med goretex-vennlig impregnering. Vasket du de inni også? 0 Siter
tiliti Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Vasket du de inni også? Ja. For å få dem tørre har jeg brukt tørre vaskekluter eller dopapir, og så byttet dette med jevne mellomrom for så å la dem lufttørke vanlig etterhvert. 0 Siter
Torv Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Jeg ha alltid vasket skoene i vaskemaskin jeg. PÅ enten 30 eller 40 grader, og tørket dem på gulvet første timene og siden med skotørker Fungerer kjempefint det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.