Gå til innhold

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anbefalte innlegg

Gjest arg svigerdatter. IGJEN!!

Har en svigermor som tror hun er verdensmester i alt og som er fryktelig dømmende og kan alt best uansett hva det gjelder og masse mer -skal jeg nevne alt må jeg sitte her til i morgen. Uansett, i dag kom det frem fra 3-åringen min at farmor har sagt at jeg har stygt hår og at jeg bør klippe meg kort! (har halvlangt hår, men svigermor synes at alt annet enn kort hår er stygt. Hun har tom sagt tidligere at hun ikke liker folk med langt hår (!!)). Jeg merker at jeg blir forbannet atter en gang. Hun får f. meg mene hva hun vil om håret mitt, men ejg blir irritert fordi hun forteller barna mine hva som er "rett". Jeg vil at ungene mine skal bestemme hva de synes selv!!!!!!!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅlasdgj nåa89t äw49eg 0pcbvil-kxmb.x bøxrytg03w94!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210736-grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest arg svigerdatter. IGJEN!!

hehe, jeg vet alt om det å være irritert på svigermor. Det høres nå veldig rart ut om svigermor har sagt noe til barna om det. Kanskje de har snappet det opp. Er du helt sikker på at det stemmer?

Nei, men hvor skal de ellers ha fått det ifra? og høres veldig ut som om det kommer fra henne..

spør svigermora de neste gang dere treffes om hvordan hun synes håret ditt bør være? Si med latter at din sønn sa at hun hadde sagt at du var stygg på håret? kanskje du skal si at du tror du drømte det. Så sier du hva du mener om den saken. Det enkle er ofte det beste- hehe

Gjør riktig mye ut av håret ditt - hårpynt, fletter, hestehale, oppsett og alt mulig. :o) Irriter kjærringa skikkelig!

Din frisyre er da ikke noe hun har noe med! Hadde du hatt grønn hanekam skulle jeg skjønt kritikken, men normalt halvlangt hår er da ikke noe å kommentere engang.

Hehe,, så overskriften og lurte på om jeg hadde skrevet et innlegg igjen ;)

Høres ut som om min svigermor kunne ha kommet med noe slikt.

Hvis det var hun som sa noe slikt til barnet, så syns jeg at det er helt utrolig oppførsel.Kjempelurt å dele noe slikt med barnebarnet *not*

Huff... Ikke helt god nei..

Med forbehold at det kom fra henne da, siden det ikke var helt sikkert ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...