Gå til innhold

Hvorfor...

Gjest Mrs. Muscle

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Muscle
Skrevet

...har jeg så dårlig matlyst?

Spiser ca 1-2 skiver rugbrød og kanskje 10 små, sunne kjeks med ost pr dag for tiden. Er i aktivitet også, så jeg ligger ikke bare og dovner meg. Normalt spiser jeg ca 3/4 brødskiver (mektige), 1-2 frukt og middag.

Hvorfor i all verden har jeg så dårlig matlyst? Er ikke nedfor, deprimert, negativ eller gudene vet hva. Glad og fornøyd.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg aner ikke......men du kan godt få litt matlyst av meg for jeg har altfor mye av det for tiden!

Gjest Mrs. Muscle
Skrevet

Jeg aner ikke......men du kan godt få litt matlyst av meg for jeg har altfor mye av det for tiden!

Jatakk, send over lysten på en middag i dag, f.eks. Skal ha besøk også, og da passer det ikke å ikke ha lyst på mat..... Uff.

Nei, nå må jeg - ironisk nok - gå og kjøpe middag. Har liksom bare behøvd å kjøpe tørre kjeks og mandariner siste uke.

Skal vi bytte?

Skrevet

Jatakk, send over lysten på en middag i dag, f.eks. Skal ha besøk også, og da passer det ikke å ikke ha lyst på mat..... Uff.

Nei, nå må jeg - ironisk nok - gå og kjøpe middag. Har liksom bare behøvd å kjøpe tørre kjeks og mandariner siste uke.

Skal vi bytte?

Ja vi kan godt bytte, i dag passer det utmerket om du vil ha middagslysten min, for her blir det knapt med tid til middag i dag!

Skrevet

Kanskje du har det ekstra hektisk og travelt nå før jul? Eller forelsket? Slike gode følelser kan også sette ned matlysten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...