Gå til innhold

ribbefett


Gjest skal bort

Anbefalte innlegg

Gjest skal bort

Min mann skal få meske seg med feit ribbe i julen,men i januar skal han slankes.Han er minst fem kilo overvektig,men han ser det ikke selv.Hvordan skal jeg slanke han uten at han merker det? Om jeg serverer han salat hver dag og kræsjer/saboterer bilen,tror jeg han vil gjennomskue meg..

Han er en livsnyter som aldri frivillig går med på slanking.

Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skiller deg fra han? Da vil han sikkert gå ned i vekt, hvis han ikke ender med å trøstespise da.

Men spøk til side, jeg synes det er hårreisende å si at da SKAL HAN SLANKES. Folk gjør det de føler for selv, og noe annet er bare tull. Tenk deg om noen ville ta kontrollen over deg på den måten du sier at du vil ift. han.

Men selvsagt, å legge om til sunnere vaner når det gjelder kosthold og mosjon (oppfordre til å bli med å gå tur, eller i svømmehallen osv.) kan selvsagt være positivt. Det kommer bare an på hvordan det gjøres. Men noe strengt "vil du ikke, så skal du" regime har jeg null tro på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som står for matinnkjøp? Da er mye vunnet alt. :o) Dersom det i tillegg er du som står for store deler av matlagingen er saken i boks.

Lag lettere og sunnere retter, dropp sauser til hverdags, bruk et lettere margarin på skiva og lettmajones om han bruker det.

Si at du selv har lyst til å komme i bedre form, men at det er mye hyggeligere å gå tur når man er to. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...