Gå til innhold

Spm. til gutt 5 år. Hva har du i pungen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det var vel et søtt og tøysete mammaspørsmål! Tror noen her i fullt alvor at julemor spurte på alvor?

Av og til tror jeg dere er helt gærne her.

Takk for at noen forstod meg. Jeg sa han skulle tørke godt under pungen så lo han. Hørtes nesten ut som jeg var rar.

Annonse

Det var bare på tull da. Du har kanksje ikke sønner?

Jeg har en sønn på 7 år og han har da leeenge visst at han har to stener i pungen og at det er de som gjør til at han kan bli pappa når han blir stor.

At han trodde han bare kunne få to barn siden han har bare to steiner er en annen sak. :o)

Jeg har en sønn på 7 år og han har da leeenge visst at han har to stener i pungen og at det er de som gjør til at han kan bli pappa når han blir stor.

At han trodde han bare kunne få to barn siden han har bare to steiner er en annen sak. :o)

He, he!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...