Gå til innhold

korsbånd


haadem

Anbefalte innlegg

hei. jeg spilte en håndball kamp søndag 11.12. jeg fikk føsrst en stygg takling der jeg fikk vondt i den ene foten( fra kneet og opp hele låret) senere i kampen klarte jeg å få et kne i foten på samme stedet. jeg trodde det var bare ei kraftig lår høne, men ble borte 4 dager senere. når den var borte fikk jeg kraftige smerter i kneet(overkant av kneskålen)smertene er der enda, når jeg bruker foten dunker det og værker. Jeg klarer ikke bøye kneet særlig å gå trapper er umulig. jeg lurer derfor på om det er korsbåndet? ei venninne gikk med en skade 1 helt år, legene sa d ikke var noe galt, men etter et år ble det bevist at det var korsbånd skade. jeg lurer på om du kan forklare meg litt, hva dette kan være. jeg spiller veldig aktivt håndaball, og satser veldig seriøst. Tror du jeg burde ta kontakt med en lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...