Gjest gullet sin mamma Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Lille prinsessa vår er 2 år i dag! Jeg har tenkt veldig mye på hennes bio-mor disse dagene. Jeg skulle ønske at hun kunne fått se eller at vi kunne fortalt henne at lille jenta hun måtte gi fra seg, har det godt - hun har blitt ei flott lita jente, med stor viljestyrke, masse humor og tillitsfulle store brune øyne - som er trygg på seg selv, trygg på at hun er elsket over alt på jorden! Skulle ønske at bio-mor kunne fått se lille gullet tusle inn til barnehagen i dag og si"meg to ål" med to små fingre peke opp.. 0 Siter
fruundrene Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Så deilig............. Gratulerer med lillemor, og riktig GOD JUL Juleklem fra 0 Siter
fresh air Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 De tankene har jeg også hatt mange ganger, spesielt på bursdager.... Gratulerer til prinsessa.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.