Gå til innhold

Langvarig slanking, liten motivasjon


Gjest drittleislanker

Anbefalte innlegg

Gjest drittleislanker

Jeg er ei kvinne på 31 år, 163 høy. I løpet av de siste to årene har jeg gått ned fra 110 til ca 68 kilo. Problemet er at jeg nå totalt har mistet motivasjonen og ikke aner hvordan jeg skal kvitte med med de siste 15??

Det første problemet er jo nettopp det at jeg har slanket meg i to år, og med den farten jeg holder, vil jeg ikke nå målvekten før om ett år til kanskje. Problem nummer to er at jeg jo fremdeles ser fryktelig stor og tykk ut, ærlig talt ser jeg ikke _stor_ forskjell på disse 4o kiloene (ikke at jeg så meg noe særlig i speilet verken da eller nå). Det er heller ingen som har sagt til meg at jeg ser tynnere ut. Klærne merker jeg heller ikke spesielt stor forsjell på, all den tid jeg bestandig har brukt enorme klær med stretch og strikk i livet. Alt jeg ser, er kiloene som står igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du må se deg i speilet en gang til, og sammenligne med et bilde tatt av deg når du var 110 kg. Du ser garantert forskjell!!! Du har vært superflink!

Jeg er utrolig imponert. Kanskje du kan ta en liten pause i selve slankingen. Ikke at du skal skjeie ut - det kan du jo ikke - men du kan slutte å tenke slanking.

Kanskje du bare skal fortsette å trene, og så tenke litt gjennom hvordan du vil leve når du har nådd målvekten din. DU kan jo ikke gå tilbake til slik du levde da du var 110 kg. For da blir du jo fort 110 kg igjen.

Prøv å fokuser på det positive med å spise sundt. Også koser du deg med noe du virkelig har lyst på 1 gang i uka.

Du klarer dette - det vet jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du ned på 53 kilo? Da vil du være _tynn_ altså! Synes du heller skal fokusere på å holde deg der du er jeg, du er helt sikkert kjempeflott!

Og selv om du selv ikke ser det i speilet så kan jeg garantere at mange andre ser det! Du er slett ikke stor og feit, du er helt sikkert kjempeflott nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-" Klærne merker jeg heller ikke spesielt stor forsjell på, all den tid jeg bestandig har brukt enorme klær med stretch og strikk i livet. "

Hva med å ta deg en handletur og kjøpe deg noe flott ettersittende tøy? Jeg er sikker på at folk vil se at du har blitt slankere da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det høres ut som om tiden nå er inne for at du skal unne deg å gå og kjøpe noen nye klær.

Hvis du fortsatt går i de samme som du brukte for 40 kg siden, er det ikke så rart om du ikke ser forskjell. Det ser jo bare mer og mer posete ut, ikke sant?

Nei, gå til en butikk og få hjelp av en venninne eller flink butikkansatt til å finne noen flotte klær som passer deg slik du er nå, så vil du føle deg så mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

-" Klærne merker jeg heller ikke spesielt stor forsjell på, all den tid jeg bestandig har brukt enorme klær med stretch og strikk i livet. "

Hva med å ta deg en handletur og kjøpe deg noe flott ettersittende tøy? Jeg er sikker på at folk vil se at du har blitt slankere da! :-)

Du må ha sendt ditt svar mens jeg skrev mitt :-)

Vi er tydeligvis helt enige her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...