Gå til innhold

Julemorgen

Gjest God jul til alle !!

Anbefalte innlegg

Gjest God jul til alle !!
Skrevet

..... jammen savner jeg Nissa og Elisabeth ..... absolutt ikke det samme med julemorgen nå ......

Jostein kan jo ikke sangene ordentlig engang, hmmm dårlig.

Fortsetter under...

Skrevet

Enig. Men jeg har hun Mariannedama langt oppi halsen jeg da - makan til plagsom person skal man lete lenge etter!

Synes de burde kunne sangene de skal synge jeg også - blir amatøropplegg når de ikke kan de mest kjente julesangene engang!

Skrevet

Jeg så på første helgen de var på, og syntes også det var kjempedårlig. Marianne virker så kald sammenlignet med Elisabeth. Og Jostein har ikke noe der å gjøre i det hele tatt.

Snufs, savner Nissa og Elisabeth jeg også.

Gjest katten kathinka
Skrevet

Enig.

De greier liksom ikke å skape julestemning og hygge. Og de kan jo ikke de mest elementære julesangene.

Barna er heller ikke særlig interesserte, i motsetning til hva de har vært tidligere år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...