Gå til innhold

Fyrverkeri og 50 kilo pipende bikkje på fanget

Anbefalte innlegg

Gjest dyrekjær
Skrevet

Medisiner for katter er ikke umiddelbart egnet for hunder. Det kan til og med være farlig.

Men nå er det jo uansett veterinær som skriver ut korrekt medisin.

Vil bare nevne det, så ingen "låner" katte-dop av noen for å roe ned hunden sin...

Takk for info. Det var jeg faktisk ikke klar over.

Men uansett får man jo piller til dyret via veterinær. Regner med at folk ikke doper dyra sine med egen medisin.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg ville applaudert et forbud, med fete bøter som straff, mot å skyte opp raketter før...tja...f.eks kl. 11 på nyttårsaften.

"..........................................."

Skrevet

Det virker som suset fra rakettens motor er det som skremmer mest.

"Det virker som suset fra rakettens motor er det som skremmer mest."

Hvis folk skyter opp _motoriserte_ raketter der du bor, så skjønner jeg frykten :-)

"............................................."

Skrevet

Jeg ville applaudert et forbud, med fete bøter som straff, mot å skyte opp raketter før...tja...f.eks kl. 11 på nyttårsaften.

"Jeg ville applaudert et forbud, med fete bøter som straff, mot å skyte opp raketter før...tja...f.eks kl. 11 på nyttårsaften."

Enig. Og de jævlene som allerede har begynt bør MINST straffes med dødsstraff!

Skrevet

"Jeg ville applaudert et forbud, med fete bøter som straff, mot å skyte opp raketter før...tja...f.eks kl. 11 på nyttårsaften."

Enig. Og de jævlene som allerede har begynt bør MINST straffes med dødsstraff!

Selvføgelig - forbudet må jo gjelde hele året, bortsett fra f.eks mellom kl. 23:00 og 03:00 på nyttårsaften.

".............................................."

Skrevet

Heller en kryssamputasjon. Jeg er for statuering av eksempler.

F eks hvis folk stjæler kulepenner på jobben, så hogg av dem armen, da gjør de ikke det mer.

Annonse

Skrevet

"Det virker som suset fra rakettens motor er det som skremmer mest."

Hvis folk skyter opp _motoriserte_ raketter der du bor, så skjønner jeg frykten :-)

"............................................."

Det heter rakettmotor, faststoffmotor, på toppen sitter nyttelasten som på en fyrverkerirakett er en effektladning.

http://fysikk.8k.com/motoren.htm

*geiper*

Jeg har laget slike og sendt opp, med varierende hell.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...