Gå til innhold

for å få pent hår...:)

Anbefalte innlegg

vet det er spesielle ting man bør spise for å få pent hår, spesielle vitaminer,stoffer som er bra for å bygge opp håret og få sunt hår osv...er det proteiner?synes jeg har hørt noe om det....hvilke vitaminer er det som er viktigst da? er så lei av håret mitt, synes det er så flat og tørt og ikke ser så sunt ut som det en gang gjorde....bruker frisørshampo og slikt, men må vel også være noe jeg kan putte i meg som kan vise seg igjen i håret...:)

tips,anyone? =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211839-for-%C3%A5-f%C3%A5-pent-h%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

B-vitaminer. Ungen min hadde tynt og mistet stadig masse hårstrå. Da fulgte jeg legens råd og kjøpte flytende B-vitamin (multiB). Hårproblemene er nå helt borte, og håret er pent igjen.

Brukte masse b vitaminer engang, joda mye hår, men også hår der det er fint å ha mindre hehe, litt xtra dun i fjeset og sånnt...:/ Men det fikser seg igjen....:) :) Rå eggeplomme er svært bra i håret, ja jeg vet det er helt motbydelig, men prøv, du vil ikke angre, glatt, fint glannsfullt hår, gjør det ca hver 14 dag. Men husk! Masser det inn i håret, uten eggehviten! Og la det tørke litt (JEG KØDDER IKKE:) også skyll det godt ut, med litt kaldere eller lunkent vann.(IKKE VARMT! da binder det seg, og du lukter egg en stund:) også sjamponer og ordn håret etterpå, gjerne ta en liten dråpe med olivenolje i hendene, og dra lett over det tørre håret etterpå, fin glans og ikke fett! Prøv da vel...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...