Gå til innhold

Hva er det med den kvinnelige kollegaen til min mann?

Anbefalte innlegg

Gjest niks ikke nå

(Det er utenfor tema her inne, men dere er så flink til å svare her.)

Jeg har merket at hun har forandret seg i oppførselen overfor meg i det siste. Nå har hun sendt en mail til mannen min der hun invitere han til sin online fotoalbum. På samme side er det bilde av henne sminket i en fin topp, halvveis liggende på gulvet!

??????

Mannen min bare slettet mailen. Jeg har sagt til han tidligere at jeg har merket hun har forandret seg. Han har bare avfeid det. Nå begynte han nesten å lure om det var noe i det. Han sa hun bare kunne styre på, han brydde seg ikke.

Fortsetter under...

Det kunne vel vært gøy å få tatt denne dama skikkelig.? Ser for meg at du svarer på neste henvendelse (og utgir deg for din mann med din manns velsignelse), og ser hva hun kommer med videre. Ta uskrifter som du senere kan slenge i ansiktet på henne. Eller -din mann må gi klar beskjed at det er til sjenanse eller noe?

Gjest ikkemegnå

Det kunne vel vært gøy å få tatt denne dama skikkelig.? Ser for meg at du svarer på neste henvendelse (og utgir deg for din mann med din manns velsignelse), og ser hva hun kommer med videre. Ta uskrifter som du senere kan slenge i ansiktet på henne. Eller -din mann må gi klar beskjed at det er til sjenanse eller noe?

Men herregud, dette hadde jeg blitt skikkelig sur for. Send henne en mail du og be henne holde seg unna. Syns forresten forslaget om å sende et klinebilde av dere to var artig ;-) Noen tar seg bare så til rette. Jeg har jaget bort fulle damer fra fanget til mannen min (de syns han er "søt"). Verst var hun kollegaen som trodde han var alene på hotellrommet på et kurs og kom og banket på midt på natta for å vise at strømpebuksa hennes var raknet. Hva er det de tror disse damene??

Gjest niks ikke nå

Men herregud, dette hadde jeg blitt skikkelig sur for. Send henne en mail du og be henne holde seg unna. Syns forresten forslaget om å sende et klinebilde av dere to var artig ;-) Noen tar seg bare så til rette. Jeg har jaget bort fulle damer fra fanget til mannen min (de syns han er "søt"). Verst var hun kollegaen som trodde han var alene på hotellrommet på et kurs og kom og banket på midt på natta for å vise at strømpebuksa hennes var raknet. Hva er det de tror disse damene??

"Verst var hun kollegaen som trodde han var alene på hotellrommet på et kurs og kom og banket på midt på natta for å vise at strømpebuksa hennes var raknet"

Folk er så frekke!!

"Verst var hun kollegaen som trodde han var alene på hotellrommet på et kurs og kom og banket på midt på natta for å vise at strømpebuksa hennes var raknet"

Folk er så frekke!!

Ikke bare frekk, men de aner jo ikke engang hvor stupid de selv er.

Annonse

Ufyselig og så utrolig pinlig barnslig.

Tror dere kommer lengst med at mannen din avviser henne på egenhånd.

Ikke gå inn i noe som hun kan oppfatte som en maktkamp mellom henne og deg om din mann. Oppfør deg heller som du vet at du vet hvor denne mannen har sin lojalitet.

Klinebilde var jo en kul tanke og kanskje effektiv kur. ;-)

mvh

Gjest Elextra

"Jeg har jaget bort fulle damer fra fanget til mannen min (de syns han er "søt"".

Har ikke mannen din vilje og evne til å jage dem bort selv?

De tror kanskje at mannen din oppfører seg på samme vis som ellers også når du er tilstede...

Eller har du ansatt en egen 'damejager' han må ha med seg når du ikke kan?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...