Gå til innhold

nyttårsklem på jobb...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Isbinne

Jeg har gitt hundre og ørti klemmer til dem på jobb de siste par ukene. Blir sikkert flere til mandag.

Klemmer er ok, men det kan bli litt for mye av det gode. Jeg liker best å bli overrasket av en god klem istedetfor disse rutinepregede jule- og nyttårsklemmene.

Annonse

Det er ofte ikke vanlig. Men jeg blåser en lang mars i det og gjør det.

Gav også en klem til "den store sjefen" som bor nedover i Europa, og han ble litt perpleks. Men det ble i hvertfall ikke glemt. Så neste gang han skulle komme lurte han på om det ble "the norwegian hug this time too:-)

Tror ikke vi skal være så redde for å gi hverandre en klem jeg.

Jeg ser også at flere hos oss gjør det, så jeg har kanskje satt en ny standard *ler*

Gjest Elextra

Har selv ikke veldig sans for slike klemmerunder, men mener ikke det er noe galt ved det heller. Det spørs jo selvfølgelig også på typen klem.

Selv gir jeg en "god" klem til dem jeg føler nær tilknytning til eller har jobbet tett sammen med, ikke til alle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...