Gå til innhold

er dette blandet episode?

Anbefalte innlegg

Gjest lazy eye but Å?

synsforstyrrelser (ansiktene til folk ble forandret til uvirkelige, fremmede, komiske fjes), ville latteranfall og ekstase inni seg, lammende depresjon -dette svingene mellom få timer, raseriutbrudd og skrik, bli såret og fornærmet over små ting, og dette svingende mellom noen timer. Ikke dop med i bildet, men p-pille.

Diagnose bipolar 1 rapid cycle, mulig blandede episoder. Hva er det siste. Er det dette jeg beskrev ?? Jeg vil så gjerne ha noe svar på hva det er.

Eller så får man ansiktshallusinasjon i speilet, at du blir fremmed som et monster, når du sover lite, fordi da blir en litt skjeløyd? Det lurer jeg og på.

Det var en litt merkelig opplevelse å ha ukontroller bart latterkrampe på bussen, og stor taletrang! når jeg samtidig var deprimert, i det øyeblikket latteranfallet tok pause og ikke ville bli sett og hørt, så var det igang igjen. Alle på denne bussen må ha trodd jeg var på dop. Er det det de tror?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212229-er-dette-blandet-episode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

La de tro hva de vil,de på bussen...C",)...Så fikk de seg en opplevelse den dagen...

Hvis du har sovet lite er det sikkert det som er årsaken ja.

Ellers er vi jo alle utstyrt med forskjellige former og sinn,er en grunn for det også.

Husk at ingen andre er som deg,du er unik!!!!!

Latter har aldri skadet noen....C",)

La de tro hva de vil,de på bussen...C",)...Så fikk de seg en opplevelse den dagen...

Hvis du har sovet lite er det sikkert det som er årsaken ja.

Ellers er vi jo alle utstyrt med forskjellige former og sinn,er en grunn for det også.

Husk at ingen andre er som deg,du er unik!!!!!

Latter har aldri skadet noen....C",)

Hva får deg til å uttale deg så skråsikkert på kompliserte forhold.

Jeg blir nesten anpusten og skremt av å lese dine forklaringer og konklusjoner på folks sammensatte symptombilder.

Føler du noen gang at du har et ansvar ovenfor de menneskene du kommer med konklusjoner til, eller opplever du at alt er trøst og støtte uansett gehalten i det du skriver. Er innstillingen den at det er tanken mer enn innholdet som teller?

Jeg synes det har tatt veldig av omkring deg, og at det er mye "støy". Det er sikkert godt ment, men jeg stiller altså spørsmål omkring din ansvarsfølelse for de mange som legger viktige og til dels alvorlige tråder ut på forumet.

Jeg blir nesten anpusten og skremt av å lese dine forklaringer og konklusjoner på folks sammensatte symptombilder.

Føler du noen gang at du har et ansvar ovenfor de menneskene du kommer med konklusjoner til, eller opplever du at alt er trøst og støtte uansett gehalten i det du skriver. Er innstillingen den at det er tanken mer enn innholdet som teller?

Jeg synes det har tatt veldig av omkring deg, og at det er mye "støy". Det er sikkert godt ment, men jeg stiller altså spørsmål omkring din ansvarsfølelse for de mange som legger viktige og til dels alvorlige tråder ut på forumet.

Er jo derfor jeg svarer dem,prøver bare å hjelpe og det er velment,selvfølgelig føler jeg ansvarsfølelse....

Tror du jeg vil skade noen,forstår ikke hva du mener.

De jeg har gitt råd til har jeg fått posetiv respons av,forstår ikke hva galt jeg har gjort.

Gjest radiocure

Hva med deg, hva bidrar du med?

Annonse

Gjest radiocure

Støtter Dol-Timian. Et farlig bidrag er verre en intet bidrag. Har ikke lagt merke til Dol-Timian før så vet ikke hva hun/han har bidratt med...

Farlig innlegg? Å sable ned andre er ikke så veldig farlig, men er det ikke litt feigt og stakkarslig da? .

Det _kan_ være en blandet episode. For meg høres der nær-psykotisk ut.

Dette bør du diskutere med din behandler.

Hva vil "nær-psykotisk" si?

Psykologen min har ved noen anledninger antydet at ting jeg har opplevd kan være "nær-psykotisk", men ikke psykose. Der og da slo jeg meg til ro med det, men har tenkt en del på det i ettertid.

Betyr det at jeg nesten ble psykotisk? At hvis påkjenningene (eller hva det var som utløste det), hadde vart lenger, så kunne det endt med psykose? Hva kan jeg i så fall gjøre for å hindre en psykose? (har aldri selv vært psykotisk, men her hatt tilfeller av psykose i nær familie). Hva har slike episoder å si for hvilken behandling/medisiner jeg bør ha?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...