Gå til innhold

Priser hentereise Kina

Anbefalte innlegg

carla1365380461

Hei, og godt nyttår alle sammen!!

Vi har en mormor og kanskje en niese som skal med oss til Kina på neste hentereise (som vel kanskje blir mot slutten av sommeren ??), og derfor lurer jeg på om noen kan gi meg prisene per person for flybilletter og opphold.

Vi bruker AF.

;-)

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212235-priser-hentereise-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev nettopp inn et langt svar som ble borte da jeg skulle sende det ! Men der sto det at Egersund Reisebyrå som AF bruker er helt supre på alle slags reiser og vi har god erfaring med å ringe dit , spør etter Terje som kan adopsjonsreiser og ha et riktig godt nytt år med en herlig henterise i sikte !

carla1365380461

Jeg skrev nettopp inn et langt svar som ble borte da jeg skulle sende det ! Men der sto det at Egersund Reisebyrå som AF bruker er helt supre på alle slags reiser og vi har god erfaring med å ringe dit , spør etter Terje som kan adopsjonsreiser og ha et riktig godt nytt år med en herlig henterise i sikte !

Takk, step - god ide å ringe Egersund reisebyrå.

;-)

Hilsen fra

Vi hadde mormor med i mars 05 og betalte følgende. Flyreise kr 7000,- til egersund reisebyrå. Til AF betalte hun 12000,- det dekket flybill innlands, transport, ekskursjoner, kost og losji(enkelt rom) tolk, guide

Prisen her avhenger av dollar kursen.

Det var veldig kjekt å ha mormor med på hentereisen det er å anbefale.

carla1365380461

Vi hadde mormor med i mars 05 og betalte følgende. Flyreise kr 7000,- til egersund reisebyrå. Til AF betalte hun 12000,- det dekket flybill innlands, transport, ekskursjoner, kost og losji(enkelt rom) tolk, guide

Prisen her avhenger av dollar kursen.

Det var veldig kjekt å ha mormor med på hentereisen det er å anbefale.

Hei, dottis!

Tusen takk for svar!

Jeg tror også det skal bli godt å ha med min mor (og kanskje også min kjekke niese på 20) - særlig siden vi skal ha med to små storesøsken (6 og 3). Gleder oss til det! Og så skal jeg si mormor gleder seg!!!!!!

Syntes din mor det var en flott reise?

Hilsen fra

Hei, dottis!

Tusen takk for svar!

Jeg tror også det skal bli godt å ha med min mor (og kanskje også min kjekke niese på 20) - særlig siden vi skal ha med to små storesøsken (6 og 3). Gleder oss til det! Og så skal jeg si mormor gleder seg!!!!!!

Syntes din mor det var en flott reise?

Hilsen fra

Ja, hun synes det var helt fantastisk. Hun stod over 2 av utfluktene da hun ble litt forkjølet. Men ellers var reisen bare positiv.Vi har også planer om å hente barn nr. 2 og da vil hun være med og vi håper morfar også vil være med da.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...