Gå til innhold

Junior bytter avdeling i barnehagen, og alt ser ok ut

Anbefalte innlegg

Det er søkt om T-timer (spes.ped timer) for junior. Dette ble gjort i november, men har ikke fått noe svar ennå. Det er meningen at støttepedagogen til et annet barn skal ta T-timene, men er litt usikker på hvordan det kommer til å gå fordi hun sa til meg at "det er jo ikke sikkert jeg kan komme på møtene med PPT...." - og de er jo kjempeviktige - får håpe vi vet mer neste uke , da skal det være PPT møte.

Nå bytter de avdeling for junior, til en avdeling der det er et annet barn med spesielle behov - noe jeg har ønsket fra starten av, men de måtte "finne på det selv".

Etter vi sendte klage til barnehagesjefen m.m. har ting bedret seg, men sambo er svært usikker på om vi kan stole på forbedringen. Vi står på liste på en annen barnehage - men kommer vel ikke inn der før til neste barnehageår, og da har vi jo hatt noen måneder å se om det fungerer i denne barnehagen på ny avdeling og ny ordening.

Det er søkt om støttepedagog, T-timer og assistent for junior. Det er meningen at dise skal samarbeide som et team med støttepedagog og assistent til det andre barnet. Det synes jeg høres bra ut, mem har ikke fått vite at han har fått innvilget støttepedagog ennå....

Vel - så langt er vi kommet, og i begynnelsen av 2005 er vi forsiktige optimister...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...