isbe Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Det er søkt om T-timer (spes.ped timer) for junior. Dette ble gjort i november, men har ikke fått noe svar ennå. Det er meningen at støttepedagogen til et annet barn skal ta T-timene, men er litt usikker på hvordan det kommer til å gå fordi hun sa til meg at "det er jo ikke sikkert jeg kan komme på møtene med PPT...." - og de er jo kjempeviktige - får håpe vi vet mer neste uke , da skal det være PPT møte. Nå bytter de avdeling for junior, til en avdeling der det er et annet barn med spesielle behov - noe jeg har ønsket fra starten av, men de måtte "finne på det selv". Etter vi sendte klage til barnehagesjefen m.m. har ting bedret seg, men sambo er svært usikker på om vi kan stole på forbedringen. Vi står på liste på en annen barnehage - men kommer vel ikke inn der før til neste barnehageår, og da har vi jo hatt noen måneder å se om det fungerer i denne barnehagen på ny avdeling og ny ordening. Det er søkt om støttepedagog, T-timer og assistent for junior. Det er meningen at dise skal samarbeide som et team med støttepedagog og assistent til det andre barnet. Det synes jeg høres bra ut, mem har ikke fått vite at han har fått innvilget støttepedagog ennå.... Vel - så langt er vi kommet, og i begynnelsen av 2005 er vi forsiktige optimister... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212307-junior-bytter-avdeling-i-barnehagen-og-alt-ser-ok-ut/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Da skjer det noe ihvertfall! får håpe det blir bedre på den andre avdelingen og at dere får litt mer forståelse der. Vår nesten-4-åring skal også bytte bhg til høsten, da blir hun for gammel for familiebarnehagen sin. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/212307-junior-bytter-avdeling-i-barnehagen-og-alt-ser-ok-ut/#findComment-1550666 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.