Gjest familiebarnehagen Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Du, jeg skal ansette en assistent til barnehagen min. Er litt lettere forvirret her, ang. lønn og alt det innebærer. Tror du at du kan hjelpe meg litt, please? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Selvfølgelig - send meg en mail på [email protected] Si fra når du har sendt, sjekker den ikke regelmessig... 0 Siter
nitni Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Har ei venninne som er førskolelærer og driver en veldig bra fam.b.hage. Hvis du ønsker å komme i kontakt med ho kan du bare sende meg mail-adressa di [email protected] 0 Siter
Gjest familiebarnehagen Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Selvfølgelig - send meg en mail på [email protected] Si fra når du har sendt, sjekker den ikke regelmessig... Tusen takk for at du vil hjelpe meg! Har sendt deg en mail. ) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Tusen takk for at du vil hjelpe meg! Har sendt deg en mail. ) Og jeg har svart 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.