avidi Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg er i perioder ganske plaget med smerter og stivhet i hele kroppen. Nå er jeg inne i en dårlig periode igjen, samt at depresjonen har blusset opp igjen. Har begynt med dobbel dose omega 3 noe som jo skal være bra både for depresjon og muskelsmerter. Jeg bruker 10 mg Cipralex mot depresjon ( disse hjelper ikke på muskelsmertene). Har vurdert å begynne med kosttilskuddet Glukosamin mot leddsmerter men hvordan går dette sammem med Cipralex 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Har ikke erfaring med akkurat det merket kosttilskudd, men vi skal være forsiktig med kosttilskudd og Cipralex generellt. Vil fortelle deg at jeg hadde en veldig god periode i fjor vår og sommer med Omega 3, Rosenrot, Kalsium-Magnesium og Spektro. Ikke Cipralex da og sliter med det samme som deg. Vil legge til at vår og sommer vel er noe lettere årstider for oss enn høst og vinter, men allikevel, den sammensetning som nevnt ovenfor passet meg veldig bra. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Har ikke erfaring med akkurat det merket kosttilskudd, men vi skal være forsiktig med kosttilskudd og Cipralex generellt. Vil fortelle deg at jeg hadde en veldig god periode i fjor vår og sommer med Omega 3, Rosenrot, Kalsium-Magnesium og Spektro. Ikke Cipralex da og sliter med det samme som deg. Vil legge til at vår og sommer vel er noe lettere årstider for oss enn høst og vinter, men allikevel, den sammensetning som nevnt ovenfor passet meg veldig bra. Og dessuten: mye ute i frisk luft, gåturer, joggeturer og svømming. 0 Siter
Gemini Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Glukosamin er ikke lenger regnet som kosttilskudd, det er et reseptpliktig preparat nå. (Det startet som kosttilskudd på helsekosten.) Visstnok kan man kjøpe det reseptfritt i Sverige, ref. et annet innlegg jeg fant når jeg søkte på glukosamin. Vurderer å prøve det ut selv, pga artroser i begge knær. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.