Gå til innhold

angst/depresjon- Nils Håvard-andre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det vet jeg, men hva med cipralex?

Er imot medisiner generellt jeg,det er noe dritt,syns jeg.

Har prøvd endel,men har bare blitt værre....

Har gått på vivaler lenge selv,holder på å kutte dem ut nå,orker ikke forgifte meg selv lenger.

Skal ta tak i meg selv nå,møte angsten/frykten min,stå i det.

Det er det beste...

Men det er søren ikke enkelt.Var til psykolog i dag,følte meg ikke helt forstått.....

Skal iallefall vise at jeg kan takle hverdagen hvis jeg vil,men det blit vanskelig.

Men det er jo meg selv jeg hjelper,det er jo det som teller....

Lykke til videre da....C",)

Er imot medisiner generellt jeg,det er noe dritt,syns jeg.

Har prøvd endel,men har bare blitt værre....

Har gått på vivaler lenge selv,holder på å kutte dem ut nå,orker ikke forgifte meg selv lenger.

Skal ta tak i meg selv nå,møte angsten/frykten min,stå i det.

Det er det beste...

Men det er søren ikke enkelt.Var til psykolog i dag,følte meg ikke helt forstått.....

Skal iallefall vise at jeg kan takle hverdagen hvis jeg vil,men det blit vanskelig.

Men det er jo meg selv jeg hjelper,det er jo det som teller....

Lykke til videre da....C",)

Hei igjen Bry... har du brukt vival daglig og evt hvor mye. Byr det på problemer å slutte?

Har du prøvd ssri, og er det angst eller dep. som er ditt problem?

mvh

Hei igjen Bry... har du brukt vival daglig og evt hvor mye. Byr det på problemer å slutte?

Har du prøvd ssri, og er det angst eller dep. som er ditt problem?

mvh

Heia inkink!

Har brukt vival og imovane frem og tilbake i flere år,er redd jeg er avhengig av vivalene,men SKAL slutte nå.

Det byr på problemer ja,skjelver og er veldig urolig inni meg,men nok er nok.

Har prøvd ulike sorter piller opp gjennom årene,ssri,antideppressiva,nevroleptika...osv.

Sliter med alt og ingenting jeg,vet ikke helt...hmf.

Må skjerpe meg nå,orker ikke leve som dette mere.

Må ta tak i meg selv...C",)

Annonse

Heia inkink!

Har brukt vival og imovane frem og tilbake i flere år,er redd jeg er avhengig av vivalene,men SKAL slutte nå.

Det byr på problemer ja,skjelver og er veldig urolig inni meg,men nok er nok.

Har prøvd ulike sorter piller opp gjennom årene,ssri,antideppressiva,nevroleptika...osv.

Sliter med alt og ingenting jeg,vet ikke helt...hmf.

Må skjerpe meg nå,orker ikke leve som dette mere.

Må ta tak i meg selv...C",)

Håper det går bra for deg! Virker som du er målbevisst og da kan man likom greie det meste...

Jeg finner ikke meg selv igjen for tiden.. har og hele tiden hatt en styrke opp i min GAD historie, men denne ssri greia har tatt pipen fra meg.Inklusiv vilje.

Håper bare det går over, at jeg ikke er permanent skadet av dette stoffet. Folk blir permanent bra av dem, sier reklamen, men kan da vi som ikke tåler dem bli permanent skadet?? De gjør jo noe med kjemien i hjernen.

Aldri vært så engstelig før...

huff-

dvs jeg har vært betinget engstelig for noe spesielt, men ikke slik som nå, som det bare sniker seg på en rar vond følelse...

Nytt for meg dette her...men cipralex har gitt meg både panikkangst og endogen dep. og det skremmer meg.

Trodde jeg som seponerte så gradvis, skulle slippe noe ubehag. Det sa reklamen og.

Nok om det bry.... Håper du greier målene dine...

Håper det går bra for deg! Virker som du er målbevisst og da kan man likom greie det meste...

Jeg finner ikke meg selv igjen for tiden.. har og hele tiden hatt en styrke opp i min GAD historie, men denne ssri greia har tatt pipen fra meg.Inklusiv vilje.

Håper bare det går over, at jeg ikke er permanent skadet av dette stoffet. Folk blir permanent bra av dem, sier reklamen, men kan da vi som ikke tåler dem bli permanent skadet?? De gjør jo noe med kjemien i hjernen.

Aldri vært så engstelig før...

huff-

dvs jeg har vært betinget engstelig for noe spesielt, men ikke slik som nå, som det bare sniker seg på en rar vond følelse...

Nytt for meg dette her...men cipralex har gitt meg både panikkangst og endogen dep. og det skremmer meg.

Trodde jeg som seponerte så gradvis, skulle slippe noe ubehag. Det sa reklamen og.

Nok om det bry.... Håper du greier målene dine...

Nei en kan ikke stole på medisiner,det er sikkert,har gjort erfaringer på det området jeg også.

Du må kutte de ut hvis du blir så dårlig av de,ja det gjør noe med kjemien i hjernen.

Det har jeg merket når jeg prøvde ut piller,ble helt "rar" i hode....følte at det svidde der inne,uff ekkelt.

Tror jeg skal klare meg uten sånt heretter.....

Vivalene er tryggere på en måte,da vet jeg hva jeg har..men skal kutte de ut nå.

Forstår at du er veldig redd akkuratt nå,men det går helt sikkert fint.....C",)

Nei en kan ikke stole på medisiner,det er sikkert,har gjort erfaringer på det området jeg også.

Du må kutte de ut hvis du blir så dårlig av de,ja det gjør noe med kjemien i hjernen.

Det har jeg merket når jeg prøvde ut piller,ble helt "rar" i hode....følte at det svidde der inne,uff ekkelt.

Tror jeg skal klare meg uten sånt heretter.....

Vivalene er tryggere på en måte,da vet jeg hva jeg har..men skal kutte de ut nå.

Forstår at du er veldig redd akkuratt nå,men det går helt sikkert fint.....C",)

får håpe det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...