Gjest monline Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hei! Lurer på om jeg kan ha veldig sterk PMS. Jeg er litt nedstemt i ca to uker i mnd. Ca to til tre dager i mnd er jeg så lagt nede at jeg føler at alt er svart og at det ikke er noen grunn til å leve nesten.. Så..plutselig...akkurat som at det skrus på en bryter..er jeg meg selv igjen og ser lyst på livet. Har hatt det sånn i ca et halvt år nå(I flere år har jeg vært nedstemt i perioder i mnd, men datt aldri så langt ned i dumpa som nå)...det er utrolig slitsom..føles ut som at jeg mister halvparten av dagene mine ved å ha det sånn... Er det noe jeg kan gjøre med dette? 0 Siter
Gjest bry Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hei! Nattlysolje skal jo være bra... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Dersom du har registrert dette over litt tid, og det har en fast rytme i forhold til menstruasjonssyklus, er det nok en PMS. Du kan snakke med legen din om bruk av SSRI i deler av syklus. Har du forsøkt p-piller? Noen får stor hjelp av dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.