Gå til innhold

hva er vitsen?

Anbefalte innlegg

Gjest tussipia

Hva er vitsen å be om hjelp, når man ikke får noe hjelp??

Jeg er blitt mer deppa etter at jeg økt på fontex. Noe jeg håper vil gå over av seg selv. Jeg prøver mitt beste hver eneste dag! Jeg gjør småting hver eneste dag, som min behandler forlanger at jeg gjør. Men nå klarer greier jeg ikke det en gang. Da får jeg beskjed om at jeg skal være snill mot meg selv. Jeg har ikke gjort meg selv på lenge. Så jeg aner ikke hva det er hun tenker på...

Jeg føler at jeg ikke får noe hjelp når jeg ber om det. Og det er frustrende som bare. Eneste jeg får høre er at jeg må gjøre noe hver eneste dag.

Og at det er vanskelig å bli kjent med meg, fordi jeg er så dobbel kan jeg ikke forstå...

men jeg skal til dps i morra, og prate med dem.håper de har mer fornuftig å si, men jeg tviler sterkt. for det virket håpløst da jeg snakket med dem på tlf før i dag....

men jeg får håpe på det beste...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213554-hva-er-vitsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jordnær

jeg bruker anit psykotika også. zeldox, men i liten dose da. Men det virker faktisk. Men kanskje zeldox og fontex ikke bør kombineres, jeg vet ikke

antidepressiva fontex og antipsykotikum risperdal utløste iallefall det livstruende malignt nevroleptika syndrom for meg. Sjansen er sikkert liten, men jeg vil iallefall fortelle det jeg har gjort.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213554-hva-er-vitsen/#findComment-1563219
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...