keinstein Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 pirat-kopi sikkert. Jeg har ny laptop - men ikke noe skikkelig Officeprogram -surt. MS har jo tilbud på Office Family. 7-800 kr for Office Standard 2003. Den kan installeres på 3 maskiner. F eks 3 naboer (hysj). Etter 3 installasjoner må du ringe inn og få nøkkel, men det er heller ikke noe problem. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Ikke vet jeg, men det er da merkelig at sider som denne http://support.microsoft.com/?kbid=287424 eksisterer da, synes du ikke? - Men for all del, hvis du fremdeles mener det er umulig så er det igrunnen det samme for meg, da det fungerer 100% her. Okay, jeg får vel bare gi meg Men jeg holder fast på at på det tidspunktet jeg prøvde, som var -en- gang, for mellom to og fire år siden, da fikk den meldingen. Så det så! Men bra de har sluttet med det, forøvrig, for det var jo bare helteit. 0 Siter
flisa Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 MS har jo tilbud på Office Family. 7-800 kr for Office Standard 2003. Den kan installeres på 3 maskiner. F eks 3 naboer (hysj). Etter 3 installasjoner må du ringe inn og få nøkkel, men det er heller ikke noe problem. Passer fint det - vi har 3 her... 0 Siter
keinstein Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Passer fint det - vi har 3 her... Office 2003 Home Norsk heter det visst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.