pus Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Hei Siden jeg begynte med disse tablettene for ca 2 år siden så , har jeg riktignok blitt interessert i, og betatt av gutter, også blitt glad i. Jeg er jente 32 år. Men jeg føler aldri den lidenskapen, de litt dypere følelsen av å elske noen, være forelsket osv. Kan dette være pga tablettene ( tar 10 mg pr dag)... eller er det gutten som "er feil" ?? 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Jeg tipper det er gutten som er feil. 0 Siter
Gjest min erfaring Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Hei, tror neppe du greier å føle stor lideskap på cipralex, iallefall er det bortimot 70% som får problemer med samlivet. De gjør en også følelsesmessig flat, så tror ikke en greier å føle så sterkt som en ellers ville gjort. 0 Siter
Orio Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Kanskje det er gutten som er feil? Du er vel kanskje også litt tilbakeholden med å la følelsene utvikle seg for mye, nå som du sliter psykisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.