Gå til innhold

NHD og dere andre, fint om dere har noen råd:)

Anbefalte innlegg

Gjest monline

Hei!

Det var jeg som skrev om PMS for noen dager siden!

Jeg har slitt litt det siste året. Fikk et sammenbrudd sist sommer og har etter det jobbet mye med meg selv. Har funnet ut at jeg er langt nede ca to dager per mnd... Da forandrer jeg meg helt og føler meg som en annen person..er sur på alle=(

Blir så sliten av dette her...i tillegg er jeg nå i praksis hvor jeg ser mange triste skjebner og føler at dette påvirker meg litt i negativ retning!

Blir så mentalt sliten av å være på dette stedet...

Tror du jeg kan bli dårligere av å tilbringe tid med folk som har det utrolig vanskelig?

Uansett...så er jeg i en periode jeg er langt nede nå..og det stemmer bra med at jeg har eggløsning og dermed så er det kanskje pms..?

Fortsetter under...

noen merker PMS symptomer allerede fra eggløsning. Det gjør iallefall jeg, har begynt på p-piller så nå har jeg mensen hele tiden men slipper PMS-styret

vanskelig å si hva som er hva her. Hva om du forsøke p-piller, akupunktur, mosjon eller nattlysolje for å se om et hjelper deg?

Men det kan nok være en kombinasjon inne i bildet her, PMS+ en jobb du synes er vanskelig og hvor du fort blir sårbar.

Har du noen muligheter for å skjerme deg litt fra det du opplever gjennom jobben? Kanskje en ide å forsøke å jobbe med å distansere seg?

vet det ikke er lett men...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...