Gå til innhold

Lenge siden..

Anbefalte innlegg

Gjest Engelen33

..jeg har vært her inne nå. Før skrev jeg her ganske ofte faktisk.

Jeg sitter og er litt frustrert over meg selv. Har jeg virkelig lurt både meg selv og andre så godt? Har fått tilbakefall når det gjelder anoreksien, og har fått tilbake depresjonen og angsten. Vel, det _har_ ligget der lenge,lenge.. men jeg har "tatt meg sammen" fordi jeg følte, og føler at det _må_ jeg.. Har jo vært innlagt, får nøye oppfølging etc. men nå sa det altså stopp! Har vel følt på meg at jeg ville få en "knekk", men ikke at det skulle være så ille liksom.. nå ringer psyken meg hver dag, er bekymret.. maser om jeg spiser etc. På en måte så skjønner jeg vel at hun er bekymret. Det er jo jobben hennes, men samtidig så skjønner jeg det ikke. Vil liksom bare være i fred også. Ikke være til bry, og føler ikke det er noe å være bekymret for, jeg klarer meg, og innleggelse trenger jeg ikke. Det er sånn jeg tenker, eller sf da.. føler meg så egoistisk, men det er liksom ikke bare å begynne å spise,slutte å trene etc. Jeg vet jeg skuffer mange.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Nei, nok syting. Jeg skal nok klare meg. Kuttingen har også blitt verre, og har blitt sucidal i tillegg. Men, jeg klarer meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213771-lenge-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klare du deg?

Det er godt du har en psykolog som bryr seg om deg.

Når det gjelder "syting"..det må alle få lov til av og til,bare syt du,men ikke glem de posetive sidene med livet,de finnes har jeg hørt.

Ta imot hjelpen du får,høres ut som du har det veldig tøft nå,du klarer deg nok ja...men er det alt livet dreier seg om?

Å klare seg,overleve..?

Håper det ordner seg for deg.C",)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213771-lenge-siden/#findComment-1566160
Del på andre sider

Klare du deg?

Det er godt du har en psykolog som bryr seg om deg.

Når det gjelder "syting"..det må alle få lov til av og til,bare syt du,men ikke glem de posetive sidene med livet,de finnes har jeg hørt.

Ta imot hjelpen du får,høres ut som du har det veldig tøft nå,du klarer deg nok ja...men er det alt livet dreier seg om?

Å klare seg,overleve..?

Håper det ordner seg for deg.C",)

Tusen takk for fint svar!

Veldig glad for støtten!!

Vel, er så vant til å "overleve"..og jeg har hatt noen forsøk hvor jeg nesten ikke har overlevd, men.. Når ting blir for vanskelige i oppveksten, når ting blir for mye liksom, så lærer man seg overlevelses strategier.

Takk igjen for støtten..

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213771-lenge-siden/#findComment-1566722
Del på andre sider

Tusen takk for fint svar!

Veldig glad for støtten!!

Vel, er så vant til å "overleve"..og jeg har hatt noen forsøk hvor jeg nesten ikke har overlevd, men.. Når ting blir for vanskelige i oppveksten, når ting blir for mye liksom, så lærer man seg overlevelses strategier.

Takk igjen for støtten..

*klem*

Bare hyggelig det...C",)

Ja,kjenner til det,har vel mine "overlevelses" metoder jeg også.

Vi får stå på og ikke gi opp,det fortjener vi,et godt liv i fremtiden...da er det opp til oss...C",)

God klem til deg!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213771-lenge-siden/#findComment-1567770
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...