Gå til innhold

Synger nå, men.. hmmm! -NHD?:)

Anbefalte innlegg

Hei!

Skrevet litt om dette før så veldig kort:

Sperret meg inne i flere år nå og sittet forran PC'en.

PC'en har vært et dop for meg og jeg har glemt verden.

Jeg har også ikke likt og prate om PC' bruken for det har vært flaut og tilstå.

I det siste så har PC'en begynt og bli mindre og mindre intresant. Noe som har gjort at jeg har begynt og kjede meg mye og tankene er ikke alltid snille!

Men til spørsmålet mitt:

Jeg har alltid sunget for meg selv, høyt og lavt, og digger dette.

Men i det siste så har jeg virkelig begynt og synge mye mere og kan synge i flere timer(med musikk) hvor jeg virkelig drar til. (bor heldigvis i ene-bolig;)

Kjeder jeg meg fordi PC'en ikke kan gi meg "dopet" mitt så synger jeg.

Merker at hvis jeg føler meg "nede" så kan jeg fikse megselv og gjøre meg glad ved og synge.

Nå netopp slo det meg at hva jeg føler når jeg synger og når jeg sitter forran PC'en(og blokkerer ut verden) er ganske så likt.

Jeg glemmer verden og det er en virkelig glede jeg føler når jeg treffer tonene.

Nå ble jeg litt bekymra over at Syngingen bare skal ta over for PC'en; at jeg bare "bytter dop".

Skjønner hva jeg mener?

Følelsene er ganske så like.. Når jeg gjør disse 2 tingene og når de gjør meg glad. Samme som med PC' bruken så er jeg også flau over at jeg synger, redd for at noen skal le av meg?

Det som bekymrer meg mest er at jeg netopp før jul ENDELIG krasjlanda så hardt at jeg tok tak med kommunen for og få hjelp. Og de har sagt at de skal hjelpe meg.

( Hjulene spinner!! :) )

Jeg vil virkelig bli frisk nå!!

Men hva om jeg gjør no idiotisk igjen og gjømmer meg for verden.

Burte jeg slutte og synge? Sånn at jeg IKKE "finner et nytt dop".

Ta meg sammen og fortsette og leve i elendigheten litt lenger til kommunen får et GODT TAK om meg og jeg har ingen mulighet til og gjømme meg igjen?

Svar og tanker fra alle er veldig velkommne!! :)

(( psykdommen jeg tror jeg har er: Angst, sosiale fobier etter og ha vært isolert lenge ))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213777-synger-n%C3%A5-men-hmmm-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jordnær

Du er sikkert KJEMPEFLINK til å synge. Det tror jeg veldig på etter det du skriver! Fortsett å synge!

Og - søk opp et sangkor på nettet. De fleste sangkor har alltid behov for nye folk!

Da vil du også få en mulighet til å teste ut de sosiale tingene.

På sangøvelsene trenger du ikke prate med noen. Du kan bare komme til øvelsen, og gå hjem like etterpå.

Men kanskje blir du kjent med noen etter en stund også.... men ikke ha det som mål.

La målet være å SYNGE der.

Lykke til!!!

Gjest Jordnær

Du er sikkert KJEMPEFLINK til å synge. Det tror jeg veldig på etter det du skriver! Fortsett å synge!

Og - søk opp et sangkor på nettet. De fleste sangkor har alltid behov for nye folk!

Da vil du også få en mulighet til å teste ut de sosiale tingene.

På sangøvelsene trenger du ikke prate med noen. Du kan bare komme til øvelsen, og gå hjem like etterpå.

Men kanskje blir du kjent med noen etter en stund også.... men ikke ha det som mål.

La målet være å SYNGE der.

Lykke til!!!

En mulig start for søket:

http://www.kor.no/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...