Gjest Izzet Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Er det kjent at Cipramil gir store fordøyelsesproblemer? Jeg har hatt problemer med magen i lang tid samtidig som jeg har brukt Cipramil. 0 Siter
Gjest lille pille trille Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Det er en helt vanlig bivirkning, oftest milde og forbigående plager som er mest fremtredende første eller annen uke av behandlingen. F.eks munntørrhet, kvalme, forstoppelse, diaré, sure oppstøt, oppkast, mavesmerter, økt spyttsekresjon, luft i maven og nedsatt matlyst. Håper plagene dine roer seg etterhvert! 0 Siter
Gjest izzet Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Det er en helt vanlig bivirkning, oftest milde og forbigående plager som er mest fremtredende første eller annen uke av behandlingen. F.eks munntørrhet, kvalme, forstoppelse, diaré, sure oppstøt, oppkast, mavesmerter, økt spyttsekresjon, luft i maven og nedsatt matlyst. Håper plagene dine roer seg etterhvert! Det har ikke vært forbigående hos meg. Jeg har hatt mageproblemer i flere år.Jeg spør fordi noen har fortalt meg at det kan være medisinbruk. 0 Siter
Gjest lille pille trille Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Det har ikke vært forbigående hos meg. Jeg har hatt mageproblemer i flere år.Jeg spør fordi noen har fortalt meg at det kan være medisinbruk. Snakk med legen din, kanskje du kan bytte til et annet medikament. Det kan godt hende det er Cipramilen som er årsaken. 0 Siter
maire Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Mannen min brukte cipramil i halvannet år og fikk store problemer med magen da han begynte med tablettene. Smertene og ubehaget opphørte rett etter at han hadde seponert medisinen, derfor var han ganske sikker på at det måtte ha vært en sammenheng. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.