Gå til innhold

Mageproblemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kjent at Cipramil gir store fordøyelsesproblemer? Jeg har hatt problemer med magen i lang tid samtidig som jeg har brukt Cipramil.

Gjest lille pille trille
Skrevet

Det er en helt vanlig bivirkning, oftest milde og forbigående plager som er mest fremtredende første eller annen uke av behandlingen. F.eks munntørrhet, kvalme, forstoppelse, diaré, sure oppstøt, oppkast, mavesmerter, økt spyttsekresjon, luft i maven og nedsatt matlyst. Håper plagene dine roer seg etterhvert!

Skrevet

Det er en helt vanlig bivirkning, oftest milde og forbigående plager som er mest fremtredende første eller annen uke av behandlingen. F.eks munntørrhet, kvalme, forstoppelse, diaré, sure oppstøt, oppkast, mavesmerter, økt spyttsekresjon, luft i maven og nedsatt matlyst. Håper plagene dine roer seg etterhvert!

Det har ikke vært forbigående hos meg. Jeg har hatt mageproblemer i flere år.Jeg spør fordi noen har fortalt meg at det kan være medisinbruk.

Gjest lille pille trille
Skrevet

Det har ikke vært forbigående hos meg. Jeg har hatt mageproblemer i flere år.Jeg spør fordi noen har fortalt meg at det kan være medisinbruk.

Snakk med legen din, kanskje du kan bytte til et annet medikament. Det kan godt hende det er Cipramilen som er årsaken.

Skrevet

Mannen min brukte cipramil i halvannet år og fikk store problemer med magen da han begynte med tablettene. Smertene og ubehaget opphørte rett etter at han hadde seponert medisinen, derfor var han ganske sikker på at det måtte ha vært en sammenheng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...