Gå til innhold

Mani eller posttraumatisk stressreaksjon?

Anbefalte innlegg

Gjest Jordnær
Skrevet

Men kjære menneske, jeg vet ikke. Jeg aner ikke. Og hvordan i himmelsen navn skulle jeg vite det?

Hvorfor skulle du være manisk?

Fordi jeg skriver så mye... men det er dessverre feil i så tilfelle.

Gjest Jordnær
Skrevet

hysterisk tror jeg er rette ordet.

Jeg er rolig og behersket nå.

Men jeg har vært meget frustert tidligere ikveld ja.

Men hysterisk, nei. Det ville være en meget stor overdrivelse.

Men jeg ser nå at alle innleggene dekker en halv skjerm på denne tråden. Da er det på tide å gi seg fra min side.

Skrevet

Det kunne jeg. Men jeg kommer på ting etterhvert. Dersom jeg hadde ventet, så hadde jeg ikke kommet på de samme tingene.

Men det er ikke den reelle årsaken til at jeg ikke skriver mer i et innlegg. Jeg kunne jo ventet i en kvarter før jeg sendte noe avgårde foreksempel.

Det er stress som er årsak til det.

Slik som nå foreksempel, så kunne jeg jo gått bort til tv'en eller hørt noe musikk før jeg sendte avgårde. Jeg kunne jo det. Men jeg ser heller ikke helt poenget i det.

Jeg kommer nok til å avslutte denne virksomheten her snart.

Jeg ser jo at det er folk som føler seg provosert over det. Og det er overhodet ikke min hensikt. Derfor kommer jeg nok til å trekke meg tilbake snart. Men bare tiden vil vise.

Kanskje ville det gjort deg godt å skrive en nettdagbok hvor du kan skrive i nøyaktig det tempoet du ønsker? Og vi som leser ville da fått litt mer sammenheng.

www.lysfontenen.no feks.

:-)

Skrevet

Jeg er rolig og behersket nå.

Men jeg har vært meget frustert tidligere ikveld ja.

Men hysterisk, nei. Det ville være en meget stor overdrivelse.

Men jeg ser nå at alle innleggene dekker en halv skjerm på denne tråden. Da er det på tide å gi seg fra min side.

du har jo faktisk litt humor også da, det er jo gledelig :-)

Ta pennen, evt tastene, fatt og mekk deg en dagbok. Nuh!

Gjest Jordnær
Skrevet

Kanskje ville det gjort deg godt å skrive en nettdagbok hvor du kan skrive i nøyaktig det tempoet du ønsker? Og vi som leser ville da fått litt mer sammenheng.

www.lysfontenen.no feks.

:-)

Takk for tipset. Jeg får flytte over dit....

Gjest Jordnær
Skrevet

du har jo faktisk litt humor også da, det er jo gledelig :-)

Ta pennen, evt tastene, fatt og mekk deg en dagbok. Nuh!

Takk, men det var ikke med humor jeg skrev det, faktisk.

Men slettes ikke verst at jeg likevel klarte aa spre litt glede her ogsaa foer jeg forlater doktoronline.no for en stund fremover.

Gjest svaksterk
Skrevet

Jeg hater ikke verken leger eller politi eller andre folk.

Jeg skriver for å forstå. Og jeg ser at det kan synes rart at jeg skriver på en slik kanal som dette. Men de kommentarene dere gir meg hjelper meg til å komme videre faktisk. Vanligvis skriver jeg for meg selv. Men dette har en slutt dette også altså, jeg kommer ikke til å sitte å skrive her i uendeligheten. Tro meg.

Jeg er ikke Highstreet nei. Jeg vet ikke hvem det er.

Ok:-)

Hvorfor hjelper vi deg til å komme videre?

Lykke til med dagboken:)

Gjest Jordnær
Skrevet

Takk, men det var ikke med humor jeg skrev det, faktisk.

Men slettes ikke verst at jeg likevel klarte aa spre litt glede her ogsaa foer jeg forlater doktoronline.no for en stund fremover.

Men nei, jeg kan jo ikke forlate doktoronline.no for godt. Jeg faar heller proeve aa samle det jeg skriver i faerre innlegg, slik at det ikke tar saa stor plass her.

Unnskyld til alle dere som har foelt det plagsomt aa se nicket mitt saa mange ganger her de siste dagene.

Beklager.

firebird1365380441
Skrevet

Takk for tipset. Jeg får flytte over dit....

Eller :enjoy diary.com

Der kan man skrive så mye en lyster... (",)

Skrevet

Eller :enjoy diary.com

Der kan man skrive så mye en lyster... (",)

Jeg skriver på Endjoy. :-)

Skrevet

Irritasjon, frustrasjon, at man ikke klarer å bli ferdige med ting, at man gjentar og gjentar det samme, at man trigges på spesielle impulser, m.m.

Kjenner meg godt igjen ja...

Skrevet

Jeg var opprømt, men ikke full av urealistiske ideer og påfunn, jeg var ikke lett å engasjere, ikke lett å avlede, men jeg ble fort irritert og aggressiv. Selvfølelsen var ikke stor på annet en motstanden mot tvangspsykiatri, jeg var ikke verdensmester, jeg trodde ikke jeg var verdens rikeste og beste, jeg handlet og ringte ikke for tusener av kroner på en dag. Jeg var opptatt av vanlige regler og bestemmelser, ja faktisk mer enn normalt opptatt av lover skal holdes.

Søvnen var ikke avbrutt og uregelmessig, mitt problem var drømmer og innsovningsproblemer. Jeg følte meg virkelig trett, jeg sov riktignok lite siste to netter før innleggelsen, jeg spiste som normalt, seksuelt gjorde jeg ingen ekstra erfaringer. Jeg hadde selvkritikk. hvilket jeg også har nå.

Jeg ser jo at jeg skriver mye her. Men skal ikke dette stedet være for å hjelpe oss som sliter?

Jeg ber om forståelse for at jeg har funnet dette stedet noen dager. Jeg var her også mye noen dager for ganske nøyaktig to år siden. Og jeg har kommet videre siden dengang. Mitt følelsesnivå er mye lavere som følge av at jeg har fått skrevet ut mine tanker.

Jeg for min del synes det er FLOTT at du skriver her! Nå har jo ikke jeg lest så mye av det du har skrevet, men kanskje jeg gjør det nå? For min del så er skrivingen terapi for meg. For min del må du gjerne være her inne. Du gjør jo ikke noe galt.. du bare forteller åssen du har det! Fortsett med det, og det er flott at du har kommet lenger enn du er i dag! Vet sånt tar lang tid, men bare det går den rette veien så..

Ønsker deg virkelig lykke til med alt!

Gjest Jordnær
Skrevet

Jeg for min del synes det er FLOTT at du skriver her! Nå har jo ikke jeg lest så mye av det du har skrevet, men kanskje jeg gjør det nå? For min del så er skrivingen terapi for meg. For min del må du gjerne være her inne. Du gjør jo ikke noe galt.. du bare forteller åssen du har det! Fortsett med det, og det er flott at du har kommet lenger enn du er i dag! Vet sånt tar lang tid, men bare det går den rette veien så..

Ønsker deg virkelig lykke til med alt!

Tusen takk!! Det var det beste svaret jeg har fått her til nå ja! Tusen takk!

Skrevet

Tusen takk!! Det var det beste svaret jeg har fått her til nå ja! Tusen takk!

Åh, så fint da!!! Ønsker deg lykke til, og jeg synes det er dumt om du ikke kommer til å skrive her noe mer. Er lenge siden jeg også har vært her nå. Kanskje det blir litt mer etterhvert?

Gjest Jordnær
Skrevet

Åh, så fint da!!! Ønsker deg lykke til, og jeg synes det er dumt om du ikke kommer til å skrive her noe mer. Er lenge siden jeg også har vært her nå. Kanskje det blir litt mer etterhvert?

Ja, det virker som det blir mer skriverier likevel. Takk for støtte og oppmuntring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...