Gå til innhold

angst på jobb

Gjest utbrent eller ubrent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svimler, er kvalm, kort/tungpustet, svetter, skjelver, føler meg uvel.

Føler meg sånn presset til å fortsette vikariatet. Men bør ejg si nå at jeg bør slutte? Jeg skulle få noen dager til å si om jeg ville dette eller ei.

Vet ikke hvor lenge jeg holder ut i dag. Er helt stiv i fingrene. Og har lettere panikk. Kanskje jeg har kommet til et punkt hvor jeg ikke klarer mer..

har avtale med aetat senere i dag i pausen. kan gå tilbake til attføring.

råd?

Skrevet

Legger til at vikariatet er ikke noe jeg vil drive på med.

Gjest Jordnær
Skrevet

Legger til at vikariatet er ikke noe jeg vil drive på med.

Lytt til kroppen. De fysiske symptomene du nevner der er vel absolutt signaler om at noe ikke er som det skal.

Dersom du føler at du likevel er istand til å utføre en nogenlunde jobb, så kan du jo ta kontakt med sjefen og legge frem for vedkommende din situasjon. Det kan lette på trykket, dersom det er en "human" sjef. Kanskje kan dere komme frem til ordninger hvor du arbeider under et mindre press eller annet som er problematisk.

Men det er ikke lett å legge slikt frem for sjefen, det forstår jeg.

Av og til må man bare lytte til sin egen kropp og ta konsekvensene av det.

Gjest Jordnær
Skrevet

Lytt til kroppen. De fysiske symptomene du nevner der er vel absolutt signaler om at noe ikke er som det skal.

Dersom du føler at du likevel er istand til å utføre en nogenlunde jobb, så kan du jo ta kontakt med sjefen og legge frem for vedkommende din situasjon. Det kan lette på trykket, dersom det er en "human" sjef. Kanskje kan dere komme frem til ordninger hvor du arbeider under et mindre press eller annet som er problematisk.

Men det er ikke lett å legge slikt frem for sjefen, det forstår jeg.

Av og til må man bare lytte til sin egen kropp og ta konsekvensene av det.

For øvrig er det ikke sikkert at problemet ditt skyldes arbeidet i seg selv. Kan du peke på noen utenforliggende faktorer,hendelser,tanker utenfor jobb enten i nåtid eller i fortid som kan ha utløst dagens situasjon?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...