Gjest utbrent eller ubrent? Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Svimler, er kvalm, kort/tungpustet, svetter, skjelver, føler meg uvel. Føler meg sånn presset til å fortsette vikariatet. Men bør ejg si nå at jeg bør slutte? Jeg skulle få noen dager til å si om jeg ville dette eller ei. Vet ikke hvor lenge jeg holder ut i dag. Er helt stiv i fingrene. Og har lettere panikk. Kanskje jeg har kommet til et punkt hvor jeg ikke klarer mer.. har avtale med aetat senere i dag i pausen. kan gå tilbake til attføring. råd? 0 Siter
Gjest utbrent eller ubrent? Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Legger til at vikariatet er ikke noe jeg vil drive på med. 0 Siter
Gjest Jordnær Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Legger til at vikariatet er ikke noe jeg vil drive på med. Lytt til kroppen. De fysiske symptomene du nevner der er vel absolutt signaler om at noe ikke er som det skal. Dersom du føler at du likevel er istand til å utføre en nogenlunde jobb, så kan du jo ta kontakt med sjefen og legge frem for vedkommende din situasjon. Det kan lette på trykket, dersom det er en "human" sjef. Kanskje kan dere komme frem til ordninger hvor du arbeider under et mindre press eller annet som er problematisk. Men det er ikke lett å legge slikt frem for sjefen, det forstår jeg. Av og til må man bare lytte til sin egen kropp og ta konsekvensene av det. 0 Siter
Gjest Jordnær Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Lytt til kroppen. De fysiske symptomene du nevner der er vel absolutt signaler om at noe ikke er som det skal. Dersom du føler at du likevel er istand til å utføre en nogenlunde jobb, så kan du jo ta kontakt med sjefen og legge frem for vedkommende din situasjon. Det kan lette på trykket, dersom det er en "human" sjef. Kanskje kan dere komme frem til ordninger hvor du arbeider under et mindre press eller annet som er problematisk. Men det er ikke lett å legge slikt frem for sjefen, det forstår jeg. Av og til må man bare lytte til sin egen kropp og ta konsekvensene av det. For øvrig er det ikke sikkert at problemet ditt skyldes arbeidet i seg selv. Kan du peke på noen utenforliggende faktorer,hendelser,tanker utenfor jobb enten i nåtid eller i fortid som kan ha utløst dagens situasjon? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.