A35R Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 kjæresten min gjorde det slutt med meg igår. Han har ustabil personlighetsfortyrrelse og sterke tvanglidelser. Han har gått i mye terapi og bruker efexor som fungerer bra for han. Jeg har selv slitt med mye men har klart å jobbe meg oppover. Jeg er idag student igjen og stortrives. Nå fikk kjæresten min jobb etter to år arbeidledig og det var mye hasj inni bildet fra hans side og alkohol tidligere år. Han var i ekstrem ufin i måtene han har dumpet meg på og kalt meg de styggeste ting og han hadde ikke bruk for en dame som meg (jeg har vært der for han i to år.) Alkohol fra meg også tidligere, men det er ikke noe misbruk der lenger. jeg bruker allikevel 5 mg xanor pr dag som jeg skal trappe ned på nå i februar og gå over til naturmedisin. Det som har skjedd er at etter han fikk denne jobben ble han kjepphøy og dumpet meg på en ufin måte, grunnen var at jeg brukte medisiner.Alt har vært på hans premisser hele tiden. Så lurte jeg på om det er noen som er der ute som klarer å få til å ha et forhold med en ustabil person.elsker meg ene uken og dumper meg neste. Han er super parnoid i tillegg. Setter pris på svar fra både dere som sliter med samme lidelser og som har vært/er kjærester med en ustabil person. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214138-tvangslidelser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma 24-7 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Om det er noen som klarer å ha et forhold til en så ustabil person? Det er det sikkert, men det er kanskje bedre å la det være, spesielt om han har dumpa deg. Du har vel ikke tenkt å sitte og vente på at han skal komme og be om godt vær igjen. Husk, du har et eget liv å leve, du skal ikke leve hans liv, på hans premisser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214138-tvangslidelser/#findComment-1569457 Del på andre sider Flere delingsvalg…