Gå til innhold

Endelig er

Gjest sorte får i familien

Anbefalte innlegg

Gjest sorte får i familien

jula over.Og angsten på vei tilbake.Jeg trenger ikke lenger være perfekt,holde maska og passe på at hele familien skal ha det bra.Jeg er jo delvis skyld i det selv at familien lider, men jeg kunne ikke noe for at jeg måte fortelle dere det.

Finnes det beroligende medidiner jeg kan ta i feks jula,når jeg trenger noe ekstra?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214175-endelig-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg håper du først kan prøve å snu tankegangen din til at du ikke er familiens sorte får. Det er ikke lett men det går an. Kanskje hjelper det å gi slipp på masken. Jeg ville heller prøve å gå til en homeopat å prøve noe medisiner der. Jeg vet ikke hvor dårlig du er, men jeg har prøvd selv og det hadde en god effekt. jeg bruker nå xanor som jeg skal slutte med men da skal jeg over på naturmedisin igjen. jeg blir ikke sløv og trøtt av medisinen, jeg er veldig retriktiv til den dosen jeg får lov til å bruke, men noen ganger må jeg ta litt mer det kommer an på situasjonen. Håper du har noen du kan dele dine erfaringer med å snakke med mennesker som er glad i deg.

lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214175-endelig-er/#findComment-1569833
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...