Gjest deprimert for tida Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hvorfor må livet være så vondt? Hvorfor har jeg denne store, mørke, tunge klumpen inni meg. Hvorfor skjer det så mye rundt meg, når jeg trenger ro.Hvorfor må folk være sure og sinte på meg, og oppgitt og masete og alt som er. Hvorfor er liksom jeg den som gjør feilen?er feilen? Hvorfor må jeg leve, jeg som er en eneste STOR feil?Kan jeg ikke få slippe dette livet, når jeg har det så vondt inni meg?Hva er vitsen med å leve da??? har jo uansett ingenting å leve for.Alt er bare dritt uansett. Mas og kjas, og kjefting fra andre personer. Jeg er så drittlei. Så drittsliten. Så veldig deprimert. Orker snart ikke mer.Frykter egentlig hva som kan skjer. Vet vel hva det kommer til å ende med, men får se hva som skjer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214234-vondt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
maire Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ja, det er vondt å være deprimert. Jeg syntes også det var rart at for "alle" andre så livet ut til å tusle sin vante gang i fred og fordragelighet, mens jeg syntes livet ble mer og mer meningsløst. Da jeg sto midt oppi det,kunne jeg ikke tro at det noen gang skulle bli bedre. Men, det ble det. Ved hjelp av samtaleterapi og medisiner har det sakte men sikkert gått framover. Får du hjelp? Jeg kjenner meg forresten veldig godt igjen i følelsen av at alle maste på meg, ingen kunne virkelig forstå og at "alt er min feil". Etter hvert som jeg ble friskere så jeg at virkelighetsoppfattelsen min som deprimert i seg selv var mørk som natta. Alt ble tatt i mot i verste mening, alle tanker ble tolket i negativ retning og ingen trengte å stille krav til meg, jeg syntes de gjorde det uten å si et ord. Bare venner ringte til meg og lurte på hvordan jeg hadde det ble jeg utslitt av "forventningene" deres. Men, det varer ikke evig. Du kan komme utav en depresjon, men det krever både tid og egeninnsats. Om du ikke får hjelp så ta kontakt med fastlegen din nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214234-vondt/#findComment-1570601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.