Gå til innhold

Distansekortet på nett/flere "brukere"

Anbefalte innlegg

Poden på 6 er "innmeldt" på nettsidene til skiforbundet, og vi skriver inn hvor langt han har gått på ski i helgene. Men lille snuppa på snart 4 ville også begynne med det, og da vi skulle logge oss inn idag, fikk vi ikke meldt inn henne pga. at addressen hennes var den samme som brorens!? Altså bare en bruker pr.adresse!?

Hvordan gjør dere andre med flere skigående barn dette!? Vi fant ikke ut noe på sidene der, vi...;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214235-distansekortet-p%C3%A5-nettflere-brukere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Guttungen er påmeldt med min emailadresse, jentungen med et brukernavn som adresse. Man må passe på å logge ut og inn før man registrerer km på en annen bruker.

Husker ikke helt hvordan jeg klarte det, men det er mulig!

Vi har 2 adresser, både c2i.net og en annen. 6-åringen er innlogget på den ene, og vi ville bruke den andre på jenta, men det fungerte altså ikke. Hm!? Går det an¨å få tilsendt distansekortet på papir!? Vet at det går i forbindelse med "Ski i skolen", men som privatpersoner!?

Vi har 2 adresser, både c2i.net og en annen. 6-åringen er innlogget på den ene, og vi ville bruke den andre på jenta, men det fungerte altså ikke. Hm!? Går det an¨å få tilsendt distansekortet på papir!? Vet at det går i forbindelse med "Ski i skolen", men som privatpersoner!?

De oppgir iallefall denne mailadressen:

"Kontakt Norges Skiforbund på email [email protected] og/eller på telefon 21029400

Hvor finner jeg distansekortet?

I tillegg til distansekort på nett finnes det tradisjonelle trykte Distansekortet i Sport 1 butikker og matvarebutikker hvor Colgate har sine produkter for salg. I tillegg kan Distansekortet bestilles hos Norges Skiforbund på tlf. 21029400. Skoler bestiller distansekort fra Landslaget Fysisk Fostring i Skolen (LFF) på tlf. 33315300."

Annonse

De oppgir iallefall denne mailadressen:

"Kontakt Norges Skiforbund på email [email protected] og/eller på telefon 21029400

Hvor finner jeg distansekortet?

I tillegg til distansekort på nett finnes det tradisjonelle trykte Distansekortet i Sport 1 butikker og matvarebutikker hvor Colgate har sine produkter for salg. I tillegg kan Distansekortet bestilles hos Norges Skiforbund på tlf. 21029400. Skoler bestiller distansekort fra Landslaget Fysisk Fostring i Skolen (LFF) på tlf. 33315300."

Takk for svar!;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...