Gjest "Nicket" du ønsker å benytte Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Jeg har kommet med en teori!! Latter forlenger livet, mens røyking forkorter det. Så siden jeg ler så mye, gjør det ikkeno om jeg røyker! 0 Siter
Gjest printa Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Jeg har kommet med en teori!! Latter forlenger livet, mens røyking forkorter det. Så siden jeg ler så mye, gjør det ikkeno om jeg røyker! Nå lo jeg masse, altså. Den var ny, men utrolig bra sagt! 0 Siter
Gjest "Nicket" du ønsker å benytte Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Nå lo jeg masse, altså. Den var ny, men utrolig bra sagt! den teorien kom jeg selvfølgelig på i fylla når jeg hadde latterkrampe og røyka!! 0 Siter
Gjest Jahdah Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 den teorien kom jeg selvfølgelig på i fylla når jeg hadde latterkrampe og røyka!! Ja, liksom. Har da hørt det tusen ganger før. 0 Siter
Gjest "Nicket" du ønsker å benytte Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Ja, liksom. Har da hørt det tusen ganger før. Jeg skjønte ikke helt det jeg... trodde du jeg mente det som en unnskyldning?? det er ikke en unnskyldning, men mine mest fantasifulle eller morsomste teorier kommer som regel i fylla... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.