Gå til innhold

Sjalu og veldig negativ

Anbefalte innlegg

Jeg har vel vært litt demprimert hele livet,men nå gå det over alle grenser!Jeg har vært sammen med typen min i over et år og jeg er sjalu på alt. Når han ser på film med vakre damer i,tenker jeg at han kunne tenke seg ei sånn dame i steden for meg. Når jeg har ei venninne på besøk tenker jeg at han kunne tenke seg å ha trekant(for det er jo alle gutters drøm)...jeg sliter selvfølgelig med selvtilitten,men er det sånn som jeg tenker mon tro?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214400-sjalu-og-veldig-negativ/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Slapp litt av du.

Du kan drive han fra deg med å mistenke slikt. Han kan bli lei.

Husk det er ikke uten grunn han er i lag med deg...! Han er i forhold med DEG og ikke med de på filmen-eller din venninne. Han ser filmen, og er med DEG. DU er viktig for han. Ikke de kunstige damene på film..

Nei, slapp av du. Du tror vel ikke han er i lag med deg uten grunn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...