Gjest caissa Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Minstepia mi gulper veldig ofte, det har hun gjort siden hun ble født for 6 mnd siden. Er det noen som vet når dette pleier å avta? Nå som hun har begynt å spise grøt stinker det av oss begge to. Hun gulper ikke bare rett etter måltider, det kan komme når tid som helst, så det er ikke alltid jeg når å hente håndduk for å forhindre gulpsøl over det hele. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Gutten min på fem måneder gulper fremdeles en del. Men ikke så mye som de første tre månedene. Jeg hadde nevnt det for helsestasjonen. De vet sikkert hva som er normalt 0 Siter
bb71 Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Jeg aner ikke egentlig, men mener jeg har lest et sted at det bør minke fra 7 mnd. alder. Du kan også søke litt på reflux, som betyr at lukkemuskelen ikke virker helt. Vet ikke når man kan konstatere dette, men det finnes sikkert noe på nettet et eller annet sted, men du får søke sjæl! 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Jenta mi gulper fortsatt litt, hun er nå 10 mnd. Tror ikke det blir gjort noe som helst før de er 12 mnd og storgulpere. Det hjalp veldig her da hun begynte å spise brødskiver, da gikk det fra 5-20 ganger om dagen til 1-2 ganger daglig. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Jeg aner ikke egentlig, men mener jeg har lest et sted at det bør minke fra 7 mnd. alder. Du kan også søke litt på reflux, som betyr at lukkemuskelen ikke virker helt. Vet ikke når man kan konstatere dette, men det finnes sikkert noe på nettet et eller annet sted, men du får søke sjæl! En av mine gulpet flere ganger daglig til han var over et år gammel ( Han hadde ingen plager av det, og de nevnte ingenting om at det kunne være refluks på helsestasjonen. (Men på den annen side så regnes vel det aller meste for å være normalt på helsestasjonen..) 0 Siter
Gjest caissa Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Gutten min på fem måneder gulper fremdeles en del. Men ikke så mye som de første tre månedene. Jeg hadde nevnt det for helsestasjonen. De vet sikkert hva som er normalt Jeg har nevnt det for helsestasjonen, men er ikke så mye de kan gjøre - det er jo et vanlig problem. Jeg er bare så lei av gulpelukt, og håper at det snart går over ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Eldstemann gulpet nesten ikke. Nummer to holdt på til hun var 8 mnd. Nummer tre holdt vel på til hun var rundt ett år. Nå er hun snart to og gulper ikke lenger :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.