Gå til innhold

Gode råd ønskes....

Anbefalte innlegg

tobarnsmamma1365380422

Jeg trenger noen gode råd og tips i kveld...

Vesla mi på litt over 4 år har kastet opp siden natt til fredag. Hun tåler ikke noenting i magen før hun gråter av smerter i magen - og så kommer ALT opp igjen.

Har vært hos lege nå i kveld - syntes det begynte å bli lovlig mye - og lenge for den lille kroppen.

Hun var ikke uttørket og det går omgangssyke her hos oss, sa han. Vi gjorde alt riktig så vi kunne bare dra hjem...

Morshjertet er svært urolig når jeg ser lille hypern bare ligge der, med stille gråt og på en måte "visner hen".

Jada, jeg vet om kokt vann, avsilt havresuppe, litt lunken og vissen cola, revet eple, salte kjeks, osv...

Er det noe annet jeg burde tenke på????

En natt til går vi i møte med oppkast, urolig søvn og enda flere timer UTEN næring i kroppen!

Hjelp!!!

Hilsen en litt urolig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214422-gode-r%C3%A5d-%C3%B8nskes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er det samme som Lille Frø hadde så er det bare å ta tiden til hjelp.

Hun _hylte_ av smerter i magen, kastet opp og var så i storform. Betennelse i magesekken sa legen, noe som gikk (Trondheim). Smertene kom når magesekken ble halvfull, var det bare litt i den så gikk det bra. Det tok mange dager før hun kunne spise normalt uten å få magesmerter igjen.

Prøv med elektrolyttblandig som du får kjøpt på apoteket. Dette inneholder sukker og salter som kroppen trenger. Så gir du ikke noe å spise første døgn, før du gradvis bygger oppover med avsilt risvann, raspet eple og moset gulrot. Så når det tåles kan du prøve kjeks, loff og sånt.

Stakkars dere som må se barna sliter. Vi har foreløpig sluppet unna... Xèr fingrene.

En trøst til deg kan være at hvis barnet ikke spiser, går mere av kroppens arbeidsenergi til å gjøre barnet friskt. Ikke stress med maten, men få i barnet drikke. Du gjør alt riktig. Ellers ønsker jeg dere god bedring!!!

jøsseland, går dette norge rundt eller? Vel, vi har nå hatt det her også, og det går over til slutt! Laget saftis av epeljuice/farris, blåbærbiola og tynn saft av kokt vann. Da kommer det bare små mengder væske i kroppen, og de fikk i seg litt væske uten at det kom opp igjen. Men du er jo så flink, så det går nok bra til slutt! God bedring.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...