Gå til innhold

Gratulerer med dagen, flyfly!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takkskarruha, thinkerbell :)

Grattis med gårdagen ja, litt sent ute jeg.

Klem fra

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

25

• annegunn

5

• morsan

3

• org

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Grattis med gårdagen ja, litt sent ute jeg.

Klem fra

Takk :)

Skrevet

Har du fått mail av meg i dag? Jobbemailen har hikke - den du sendte i går fikk jeg akkurat :(

Skrevet

Har du fått mail av meg i dag? Jobbemailen har hikke - den du sendte i går fikk jeg akkurat :(

Jeg har fått mail fra deg i dag, og svart på den. :)

Skrevet

Jeg har fått mail fra deg i dag, og svart på den. :)

Det var det jeg var redd. Svaret ditt ser jeg vel først i ettermiddag, eller noe i den dur.

Men gutta kan få info, sant?

Skrevet

Det var det jeg var redd. Svaret ditt ser jeg vel først i ettermiddag, eller noe i den dur.

Men gutta kan få info, sant?

Seffern :) Bare hyggelig hvis noen kommer en tur.

Annonse

Skrevet

Seffern :) Bare hyggelig hvis noen kommer en tur.

Krølltoppen har en musikksmak som passer sammen med vår :)

Skrevet

Krølltoppen har en musikksmak som passer sammen med vår :)

Han er en bra mann. :)

Skrevet

Hadde en veldig bra dag og en hyggelig kveld. :)

Gratulerer med gårsdagen! :-)

Men trodde du var mye eldre jeg, etter tidligere bilde på øyegalleriet å dømme! *fnis*

Skrevet

Gratulerer med gårsdagen! :-)

Men trodde du var mye eldre jeg, etter tidligere bilde på øyegalleriet å dømme! *fnis*

Takkskarrujævligmegha! ;)

Skrevet

Takkskarrujævligmegha! ;)

;-)

Hvis jeg ikke husker helt feil så var det deg det falske bildet ble lagt inn for, var det ikke?

Skjønner godt at det er ille, men jeg kunne likevel ikke dy meg for å humre mye etterpå! *knegg*

Skrevet

;-)

Hvis jeg ikke husker helt feil så var det deg det falske bildet ble lagt inn for, var det ikke?

Skjønner godt at det er ille, men jeg kunne likevel ikke dy meg for å humre mye etterpå! *knegg*

Du har jo helt rett. Jeg kan også flire av det nå, men det var ikke så jævlig kult akkurat da. ;)

Skrevet

Du har jo helt rett. Jeg kan også flire av det nå, men det var ikke så jævlig kult akkurat da. ;)

*S* Skjønner det veldig godt!

Grunnen til at jeg flirte var jo at jeg ble så paff da jeg så bildet (og ikke visste at det var et tullebilde), og så kan man jo ikke akkurat legge inn en tråd på DOL om at "Jasså, fly fly, jeg trodde ikke du var _så_ gammel" etc *S*

Derfor måtte jeg jo bare humre da jeg så at det var faslkt. Du har

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...