Lurveline Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Takkskarruha, thinkerbell Grattis med gårdagen ja, litt sent ute jeg. Klem fra 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Grattis med gårdagen ja, litt sent ute jeg. Klem fra Takk 0 Siter
annegunn Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Takk Har du fått mail av meg i dag? Jobbemailen har hikke - den du sendte i går fikk jeg akkurat 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Har du fått mail av meg i dag? Jobbemailen har hikke - den du sendte i går fikk jeg akkurat Jeg har fått mail fra deg i dag, og svart på den. 0 Siter
annegunn Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Jeg har fått mail fra deg i dag, og svart på den. Det var det jeg var redd. Svaret ditt ser jeg vel først i ettermiddag, eller noe i den dur. Men gutta kan få info, sant? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Det var det jeg var redd. Svaret ditt ser jeg vel først i ettermiddag, eller noe i den dur. Men gutta kan få info, sant? Seffern Bare hyggelig hvis noen kommer en tur. 0 Siter
annegunn Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Seffern Bare hyggelig hvis noen kommer en tur. Krølltoppen har en musikksmak som passer sammen med vår 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Krølltoppen har en musikksmak som passer sammen med vår Han er en bra mann. 0 Siter
morsan Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Takk Hadde en veldig bra dag og en hyggelig kveld. Gratulerer med gårsdagen! :-) Men trodde du var mye eldre jeg, etter tidligere bilde på øyegalleriet å dømme! *fnis* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Gratulerer med gårsdagen! :-) Men trodde du var mye eldre jeg, etter tidligere bilde på øyegalleriet å dømme! *fnis* Takkskarrujævligmegha! 0 Siter
morsan Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Takkskarrujævligmegha! ;-) Hvis jeg ikke husker helt feil så var det deg det falske bildet ble lagt inn for, var det ikke? Skjønner godt at det er ille, men jeg kunne likevel ikke dy meg for å humre mye etterpå! *knegg* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 ;-) Hvis jeg ikke husker helt feil så var det deg det falske bildet ble lagt inn for, var det ikke? Skjønner godt at det er ille, men jeg kunne likevel ikke dy meg for å humre mye etterpå! *knegg* Du har jo helt rett. Jeg kan også flire av det nå, men det var ikke så jævlig kult akkurat da. 0 Siter
morsan Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Du har jo helt rett. Jeg kan også flire av det nå, men det var ikke så jævlig kult akkurat da. *S* Skjønner det veldig godt! Grunnen til at jeg flirte var jo at jeg ble så paff da jeg så bildet (og ikke visste at det var et tullebilde), og så kan man jo ikke akkurat legge inn en tråd på DOL om at "Jasså, fly fly, jeg trodde ikke du var _så_ gammel" etc *S* Derfor måtte jeg jo bare humre da jeg så at det var faslkt. Du har 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.