Gjest hva gjør man med det? Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Har en baby på 6 mnd som har fått fast føde i et par uker. Hun har skikkelig problemer med avføringen; bæsjer svært sjeldent og når hun gjør det er det bare små, harde klumper. Hun er veldig urolig og ser ut til å plages veldig av det. Særlig på kveldstid/nettene. Noen ´som har tips om hva jeg kan gjøre? Har prøvd sviskejuice uten hell. 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Ha litt malt i grøten eller på flaska. Du kan prøve deg litt frem på mengde, har hørt max 1 teskje i døgnet, mens andre har hørt max 2 teskjeer. Her hos oss har det hatt god virkning med 1/3 teskje en gang i døgnet. 0 Siter
kizmiaz Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Vil bare si at vår minstemann også reagerer slik på fast føde. Alle mine 3 barn har gjort det og blitt mer urolige både dag og natt etter fast føde. Skal prøve maltekstrakt jeg også. :-) 0 Siter
Gjest noen som har tips? Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Vil bare si at vår minstemann også reagerer slik på fast føde. Alle mine 3 barn har gjort det og blitt mer urolige både dag og natt etter fast føde. Skal prøve maltekstrakt jeg også. :-) Hva har du gjort for å få orden på det da? ...med de to første.. 0 Siter
Gjest noen som har tips? Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Ha litt malt i grøten eller på flaska. Du kan prøve deg litt frem på mengde, har hørt max 1 teskje i døgnet, mens andre har hørt max 2 teskjeer. Her hos oss har det hatt god virkning med 1/3 teskje en gang i døgnet. Max 1 ts? Hvorfor det? Hva kan skje hvis man gir mer?? Je ghar gitt opptil flere ts i døgnet uten noen virkning i det hele tatt... 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Max 1 ts? Hvorfor det? Hva kan skje hvis man gir mer?? Je ghar gitt opptil flere ts i døgnet uten noen virkning i det hele tatt... Aner ikke... Men det betyr kanskje at man trenger noe helt annet dersom det ikke funker bra med en teskje eller to? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.