Gå til innhold

problemer med avføring

Anbefalte innlegg

Gjest hva gjør man med det?

Har en baby på 6 mnd som har fått fast føde i et par uker. Hun har skikkelig problemer med avføringen; bæsjer svært sjeldent og når hun gjør det er det bare små, harde klumper. Hun er veldig urolig og ser ut til å plages veldig av det. Særlig på kveldstid/nettene.

Noen ´som har tips om hva jeg kan gjøre? Har prøvd sviskejuice uten hell.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214882-problemer-med-avf%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest noen som har tips?

Vil bare si at vår minstemann også reagerer slik på fast føde. Alle mine 3 barn har gjort det og blitt mer urolige både dag og natt etter fast føde.

Skal prøve maltekstrakt jeg også.

:-)

Hva har du gjort for å få orden på det da? ...med de to første..

Gjest noen som har tips?

Ha litt malt i grøten eller på flaska. Du kan prøve deg litt frem på mengde, har hørt max 1 teskje i døgnet, mens andre har hørt max 2 teskjeer. Her hos oss har det hatt god virkning med 1/3 teskje en gang i døgnet.

Max 1 ts? Hvorfor det? Hva kan skje hvis man gir mer?? Je ghar gitt opptil flere ts i døgnet uten noen virkning i det hele tatt...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...