Gjest Fingers Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg er ganske så normal. Rundt 167cm og 55kg. Har vært litt tyngre for 7 år siden. Da følte jeg meg litt lubben og ville gjøre noe med det. Men jeg føler at jeg alltid har hatt litt tykke fingrer. Går det an å gjøre noe med det? Føler at det er et håpløst problem. Mange kan si at dette bare er en bagatell, men jeg ser på det som et stort problem. Noen som har noen tips, eller går det ikke an å gjøre noe med det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Desverre er det sånn at vi kan ikke bestemme hvor fettet skal legge seg. Jeg vil tro den eneste måten å få slankere fingre på å trene kardio der du forbrenner fett, men da kan du risikere å slank andre deler av kroppen som du kanskje er fornøyd med. Jeg tror nok du bare må leve med litt tykke finre, og du.. det er nok bare deg som legger merke til det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Tja, stikk i strid med det man sier om å puktforbrenne fett; Jeg spiller fiolin og piano, og fingrene mine var betraktelig slankere da jeg øvde som mest (har studert musikk)... ;-) Så kanskje du får melde deg inn i musikkskolen, hehe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hvis du er jente kan du jo pynte neglene litt.. Om du har pene, velpleide negler med bittelitt lengde så ser fingrene slankere ut! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.