Gå til innhold

Jeg trenger et nick..... Hjelp!


Gjest veldig pen

Anbefalte innlegg

Gjest veldig pen

På meg virker du som en veldig usikker jente med veldig lav selvtillit, som prøver å få litt beundring her inne. Sorry, men det er vanskelig å ta deg seriøst.

Jeg har nok av selvtillit.. Det må man ha når man stadig møter på misunnelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    10

  • AnonymBruker

    3

  • carma

    2

  • citygirl

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest mener nå jeg

Så hyggelig for deg at du har et fordelaktig utseende! Man får mange goder i samfunnet i dag hvis man er pen.

Personlig så syns jeg det er utrolig usjarmerende med mennesker som ønsker å VEKTLEGGE sitt fordelaktige utseende og som så veldig gjerne vil fortelle om det på den måten du gjør. Tror du vil oppleve å bli møtt på en hyggeligere måte hvis du blir litt mer ydmyk.

Jeg bryr meg ikke om bragder som forsider i blader, dater med kjendiser og skjønnhetsutmerkelser i USA. Jeg syns det er viktigere å fokusere på hvem man er som person og hvordan man kan utvikle seg videre for å bli et bedre menneske.

Jeg hører også relativt ofte at jeg er søt, pen, vakre øyne osv., men det gleder meg mye mer å høre at jeg oppfattes som et varmt og omsorgsfullt menneske og at andre trives i mitt selvskap.

Jeg håper bare du er lykkelig. Det er til syvende og sist det viktigste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gjør nok ikke det "jenta mi"... Ikke alle takkler skjønnheter :-(

Nå har jeg ikke sett deg, men misliker deg allerede... :-/

Hvordan forklarer du det da?

Forslag til nick: trollemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer trolling?

Heller ikke i USA er det normalt å gå rundt og kalle seg "veldig pen" uten at sammenhengen eller konteksten tilsier at det er relevant. Så hva i all verden er poenget?

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig for deg at du har et fordelaktig utseende! Man får mange goder i samfunnet i dag hvis man er pen.

Personlig så syns jeg det er utrolig usjarmerende med mennesker som ønsker å VEKTLEGGE sitt fordelaktige utseende og som så veldig gjerne vil fortelle om det på den måten du gjør. Tror du vil oppleve å bli møtt på en hyggeligere måte hvis du blir litt mer ydmyk.

Jeg bryr meg ikke om bragder som forsider i blader, dater med kjendiser og skjønnhetsutmerkelser i USA. Jeg syns det er viktigere å fokusere på hvem man er som person og hvordan man kan utvikle seg videre for å bli et bedre menneske.

Jeg hører også relativt ofte at jeg er søt, pen, vakre øyne osv., men det gleder meg mye mer å høre at jeg oppfattes som et varmt og omsorgsfullt menneske og at andre trives i mitt selvskap.

Jeg håper bare du er lykkelig. Det er til syvende og sist det viktigste..

"Jeg hører også relativt ofte at jeg er søt, pen, vakre øyne osv., men det gleder meg mye mer å høre at jeg oppfattes som et varmt og omsorgsfullt menneske og at andre trives i mitt selvskap."

Jeg er også vant til at kvinner jamrer, og innimellom skriker, at jeg er best, størst, fantastisk o.s.v. Men jeg lar det heller ikke gå til hodet på meg :-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg hører også relativt ofte at jeg er søt, pen, vakre øyne osv., men det gleder meg mye mer å høre at jeg oppfattes som et varmt og omsorgsfullt menneske og at andre trives i mitt selvskap."

Jeg er også vant til at kvinner jamrer, og innimellom skriker, at jeg er best, størst, fantastisk o.s.v. Men jeg lar det heller ikke gå til hodet på meg :-)

".........................................."

Hmmmm....er du nå så sikker på det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inger Tordis er et fint navn det.. på en gammel kjærring :-(

Om ikke så altfor lenge er du en gammel kjærring du også, som sitter og ser i album fra tiden hun var "ung og pen", i et hus uten speil...:-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....er du nå så sikker på det? ;)

Javisst. Det er fordi jeg har så utrolig stor selvsikkerhet :-)

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg hører også relativt ofte at jeg er søt, pen, vakre øyne osv., men det gleder meg mye mer å høre at jeg oppfattes som et varmt og omsorgsfullt menneske og at andre trives i mitt selvskap."

Jeg er også vant til at kvinner jamrer, og innimellom skriker, at jeg er best, størst, fantastisk o.s.v. Men jeg lar det heller ikke gå til hodet på meg :-)

".........................................."

Hehe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg bodde i USA deltok jeg i mange lokale skjønnhets konkurransser, og fikk aldri dårligere resultat enn 3 plass. Faktisk så vant jeg de fleste :-)

Japp,like mye som du var på forsida av DN.

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LucySky

Hva med "Conceited"

*humrer og ler*

Keinstein? Er det deg?! Nå igjen?

Våkn opp, alle sammen, this isn't real, girls and boys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inger Tordis er et fint navn det.. på en gammel kjærring :-(

Inger Tordis kan også være en fabelaktig flott jente på 24 år? Eller skifter Inger Tordis navn når hun selv mener hun er blitt gammel kjærring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...