Gå til innhold

Hvor handler du dagligvarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ultra en gang eller tre i uka. Ica eller Rema ellers.

Innvandrerbutikker.

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg handler mest på Meny, og ellers en del på Rema 1000 og noen ganger Lidl.

Spar hver dag. Meny eller Jacobs av og til.

Gjest LucySky
Skrevet

Spar hver dag. Meny eller Jacobs av og til.

Et p.s. Vi kjøper nesten alle grønnsakene ukentlig i innvandrerbutikk.

d.s.

Gjest Settlers
Skrevet

Oftest er jeg innom: Obs, Prix, Bunnpris og Ica.

Skrevet

Ica, KIWI eller Spar :)

noen varer fast hos Lidl

noen varer fast på Svinesund

Skrevet

Her ble ICA supermarked til Rimi, og Rimi til ICA nær eller noe i den dur. Begge ble betraktelig dårligere....

Tviler på at det kan bli verre enn "vår" Ica nær... :(

Skrevet

De har bygd den om nå, og den er visst ikke like marerittaktig lenger. Før gikk det omtrent ikke an å finne maten der blant alle sjokkselgerene med nonfood.

Ikke at jeg har vært der på evigheter, men....

Skrevet

Handler på Rema, Rimi, Ica, Kiwi, Bunnpris, Mega og Prix. Alt etter hva jeg skal ha. Gleder meg til Meny kommer til byen, har gode erfaringer med den kjeden

Skrevet

Min nær-Ica er super! Dyr, men med et flott utvalg, nydelige grønnsaker og frukt og trivelig betjening. Myyye bedre enn Rimien som var der tidligere.

Skrevet

Har Kiwi og Rema1000 300 meter bortenfor der jeg bor - så mye handles der.

Rimi, Meny og Ultrakjeden har butikker cirka en kilometer unna, så handler en del der og.

Har en innvandrersjappe 300 meter unna, en annen cirka en kilometer unna - handler litt der og fra tid til annen.

Handler på Lidl når vi er i nærheten av en butikk - skulle ønske de fikk en sjappe her i nærheten snart.

Og har mer eller mindre faste turer over til Eda, for å handle røyk, mat og snop på et større supermarked der.

Skrevet

Hovedhandlingen skjer i sverige. Ellers er Kiwi og Rema de som blir mest brukt.

Skrevet

Kiwi til daglig (har ikke noe valg...). Noen ganger i måneden på Rema, Rimi eller Prix.

Skrevet

80% av på Rema1000

15% på Kiwi og

5% på Coop.

Det er de tre slagene som er her vi bor

:)

Skrevet

Ica Maxi. Den er så nærme der jeg bor at jeg ikke en gang er nødt til å gå utendørs for å komme dit (går bare ned i kjelleren så havner jeg i parkeringshuset dems)...

Av og til går jeg litt lenger, til Kiwi, for å spare litt penger, og sanke trumf poeng. Og dessuten fordi det er noen gode firstprice produkter jeg liker.

Skrevet

Ica Maxi. Den er så nærme der jeg bor at jeg ikke en gang er nødt til å gå utendørs for å komme dit (går bare ned i kjelleren så havner jeg i parkeringshuset dems)...

Av og til går jeg litt lenger, til Kiwi, for å spare litt penger, og sanke trumf poeng. Og dessuten fordi det er noen gode firstprice produkter jeg liker.

Kjøper forresten også mat på invandrerbutikker og helsekostbutikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...