Gå til innhold

Mat-bulimi-smerte?


Gjest maska

Anbefalte innlegg

jeg har vært innom noen av de andre forumene, men finner ikke helt svar på det jeg leter etter. Så jeg prøver meg her.

Jeg har klart å fikle meg oppi dette matmonsteret, som jeg ikke helt klarer å komme meg ut av... har slitt med bulimi i over 6 år, å for å være helt ærlig, begynner jeg bli litt lei. I den siste tiden har jeg hatt litt mer smerter i kroppen. Når jeg kaster opp, føles det ut som magen øser på med saltsyre, å det gjør mer vondt nå enn det har gjort tidligere. Jeg lurer egentlig på hva som skjer. Selv om det er mye jeg kan tanke meg til selv, er det mye jeg ikke vet. Klarer heller ikke helt å stole på legen min, pgr brudd på taushetsplikten, som har skjedd to ganger, men med to forsjellige leger.

Menneskekroppen tåler egentlig ganske mye har jeg funnet ut. Sist jeg var hos tannlegen, sa de ingenting om noe syreskader i tennene, å da jeg tok blodprøver var det bare litt mangel på jern + noe høyt leverprøve (vwet ikke helt hva de heter) Men nå blir jeg ofte syk, tåler ikke så mye som jeg en gang gjorde. Nå den siste tiden for jeg ofte magekramper, de varer som regel ikke lengere enn en dag, men det er vondt når det først er i gang. Hva vil skje med kroppen min dersom jeg fortsetter med dette? Og hva er det som egentlig har skjedd med den?

Blir kjempe glad for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SnoopyGirl1365380949

Hei, jeg har ikke hatt din sykdomm men har sliti med Anorexia og sliter ennå litt. Jeg vet at det er ikke noe godt noen av disse spiseforstyrrelsene. Jeg skjønner du sliter. Om ikke noen skade har skjedd med kroppen din nå kommer det til og skje,tennene kan bli ødlagt, halsen blir vond, du kan komme til og kaste opp blod. Kroppen din blir nok veldig sliten av dette. Den hadde hatt det mye bedre om du spiser normalt og sunt og ikke kaster opp. Jeg vet når du har slite med det så lenge som du har så er det ikke lett og slutte. Men jeg er sikker på at du er så leeeeeei den sykdommen, samme som jeg er lei Anorexia så ønsker du bli frisk :) Jeg prøver og har kommet langt selv om jeg er redd står jeg på. Er glad jeg ikke er så syk jeg var en gang. Jeg håper også du kommer ut av din sykdomm , du får det så mye bedre :) Prøv du klarer det alle kan klare det viss de selv vil, ikke ødlegg livet ditt med den sykdommen husk det kan være farligt, og kroppen din kan bli skadet av den sykdommen. STÅ PÅ Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har ikke hatt din sykdomm men har sliti med Anorexia og sliter ennå litt. Jeg vet at det er ikke noe godt noen av disse spiseforstyrrelsene. Jeg skjønner du sliter. Om ikke noen skade har skjedd med kroppen din nå kommer det til og skje,tennene kan bli ødlagt, halsen blir vond, du kan komme til og kaste opp blod. Kroppen din blir nok veldig sliten av dette. Den hadde hatt det mye bedre om du spiser normalt og sunt og ikke kaster opp. Jeg vet når du har slite med det så lenge som du har så er det ikke lett og slutte. Men jeg er sikker på at du er så leeeeeei den sykdommen, samme som jeg er lei Anorexia så ønsker du bli frisk :) Jeg prøver og har kommet langt selv om jeg er redd står jeg på. Er glad jeg ikke er så syk jeg var en gang. Jeg håper også du kommer ut av din sykdomm , du får det så mye bedre :) Prøv du klarer det alle kan klare det viss de selv vil, ikke ødlegg livet ditt med den sykdommen husk det kan være farligt, og kroppen din kan bli skadet av den sykdommen. STÅ PÅ Lykke til.

hei.

Jeg takker deg så mye for at du svarte på mitt innlegg:) Det å snakke med andre i tilnermet lik situasjon kan være litt til hjelp.

Jeg sier det samme til deg også, jeg håper du kan klare det. Lettere sakt enn gjort, klarer man å finne styrken i seg selv, kan man omtrent klare alt. Jeg husker noe ei vennine sa til meg: En skala på 1 til 10. Du ligger nå på 5, å du klarer å komme deg opp på 6, å så klarer du å komme deg opp på 7, men så detter du igjen. Men du har klart en ting, komme seg fra 5 til 6. Det er viktig å fokusere på det man kan og har, og ta bort ordene IKKE og MEN...

Ønsker deg masse lykke til:) Vil klare dette jeg også:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnoopyGirl1365380949

hei.

Jeg takker deg så mye for at du svarte på mitt innlegg:) Det å snakke med andre i tilnermet lik situasjon kan være litt til hjelp.

Jeg sier det samme til deg også, jeg håper du kan klare det. Lettere sakt enn gjort, klarer man å finne styrken i seg selv, kan man omtrent klare alt. Jeg husker noe ei vennine sa til meg: En skala på 1 til 10. Du ligger nå på 5, å du klarer å komme deg opp på 6, å så klarer du å komme deg opp på 7, men så detter du igjen. Men du har klart en ting, komme seg fra 5 til 6. Det er viktig å fokusere på det man kan og har, og ta bort ordene IKKE og MEN...

Ønsker deg masse lykke til:) Vil klare dette jeg også:)

Klem

Hei igjen , jeg ville svare deg for det er vondt at andre sliter, jeg vil at du og andre skal bli friske :) Du klarer og komme deg ditt du vil du også :) Stå på ikke gi opp ikke la sykdommen vinne , du skal vinne og bli frisk :) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...