hare1365380455 Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Jeg leter litt, men når man vet hvor man skal lete tar det jo ikke mange sekundene å finne fram. Blir det ikke litt mange steder å holde styr på? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Blir det ikke litt mange steder å holde styr på? Nei, det gjør det ikke. Play, cdwow og platekompaniet for sone 2-filmer, og playusa og cdwow for sone 1. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Nei, det gjør det ikke. Play, cdwow og platekompaniet for sone 2-filmer, og playusa og cdwow for sone 1. Ok, men (*litt flau*) hva er egentlig forskjellen på disse sonene? Tar ikke de fleste dvd-spillere både sone 1 og 2? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Ok, men (*litt flau*) hva er egentlig forskjellen på disse sonene? Tar ikke de fleste dvd-spillere både sone 1 og 2? Sone 1: Canada og USA. Sone 2: Europa. Sone 4: Australia, tror jeg. I utgangspunktet kan ikke norske spillere spille sone 1-filmer, men de fleste spillerne du får kjøpt kan gjøres sonefrie. Fordelen med å kunne spille sone 1-filmer er at du da kan skaffe en del filmer lenge før de blir gitt ut på dvd i Norge. F.eks. får jeg Walk the Line i postkassa en av dagene, en film som går på kino i Norge nå. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Sone 1: Canada og USA. Sone 2: Europa. Sone 4: Australia, tror jeg. I utgangspunktet kan ikke norske spillere spille sone 1-filmer, men de fleste spillerne du får kjøpt kan gjøres sonefrie. Fordelen med å kunne spille sone 1-filmer er at du da kan skaffe en del filmer lenge før de blir gitt ut på dvd i Norge. F.eks. får jeg Walk the Line i postkassa en av dagene, en film som går på kino i Norge nå. Ok, så det er slik det er... Takk for oppklaringen! Kos deg med Walk the line når den dumper ned i postkassen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.