Gå til innhold

Klarer ikke gå ned i vekt. Hva er det beste opplegget?


Gjest snart brud

Anbefalte innlegg

Gjest snart brud

Hei, jeg er en ung kvinne som iherdig prøver gå ned i vekt. Jeg gifter meg om tre måneder og målet er å gå ned 7 kilo. Kan jeg klare det?

Har hittil gått mye turer, sluttet med brus og snop og spist sunt. Går ikke ned et gram! Er nokså fortvilet, for har prøvd i to mpneder uten at noe fungerer.

Nå vurderer jeg Grete Roede eller Libra, men har ikke peil på hva som er best og hva som er enklest. Hater å telle kalorier.

Lurer også på om Feks Herbalife kan fungere? Men er ikke det pulver kur? Jeg liker ikke det.

Og har noen prøvd Bailine, sånn som strammer opp muskler?

Håper på råd her nå, for det trengs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk på Libra fram mot bryllupet mitt for noen år siden, og det funka.

At jeg har gått opp i vekt senere er ENE og alene min egen feil.

Dessuten bør du nok trene litt mer intensivt enn gåturer, i alle fall noen ganger i uka. Gåturer er dessuten så mangt, går du lange og raske turer, slik at du blir litt anpusten og svett? Eller er det mer "rusleturer"? Kan anbefale treningsspillet EyeToy Kinetic til Playstation, hvis du vil trene hjemme. Eller vanngym, om du har et basseng i nærheten som tilbyr slik trening. Evt. spinning/tredemølle osv, på treningssenter, der får man forbrent en del :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amparro

Jeg gikk på Libra fram mot bryllupet mitt for noen år siden, og det funka.

At jeg har gått opp i vekt senere er ENE og alene min egen feil.

Dessuten bør du nok trene litt mer intensivt enn gåturer, i alle fall noen ganger i uka. Gåturer er dessuten så mangt, går du lange og raske turer, slik at du blir litt anpusten og svett? Eller er det mer "rusleturer"? Kan anbefale treningsspillet EyeToy Kinetic til Playstation, hvis du vil trene hjemme. Eller vanngym, om du har et basseng i nærheten som tilbyr slik trening. Evt. spinning/tredemølle osv, på treningssenter, der får man forbrent en del :-)

Meld deg på et Libra kurs i dag!!!! Du kommer garantert til å gå ned 7 kg fram til bryllupet. Du teller ingen kalorier der. Jeg har gått på både GR og Libra og foretrekker Libra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld deg på et Libra kurs i dag!!!! Du kommer garantert til å gå ned 7 kg fram til bryllupet. Du teller ingen kalorier der. Jeg har gått på både GR og Libra og foretrekker Libra.

Jeg skal da ikke gifte meg på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Libra fram mot bryllupet mitt for noen år siden, og det funka.

At jeg har gått opp i vekt senere er ENE og alene min egen feil.

Dessuten bør du nok trene litt mer intensivt enn gåturer, i alle fall noen ganger i uka. Gåturer er dessuten så mangt, går du lange og raske turer, slik at du blir litt anpusten og svett? Eller er det mer "rusleturer"? Kan anbefale treningsspillet EyeToy Kinetic til Playstation, hvis du vil trene hjemme. Eller vanngym, om du har et basseng i nærheten som tilbyr slik trening. Evt. spinning/tredemølle osv, på treningssenter, der får man forbrent en del :-)

Det som er viktig for å gå ned i vekt , er å spise lite og ofte, gjerne hver tredje time.Da kommer forbrenningen i gang.Men det kommer jo an på HVA man spiser også. Hold deg unna brødmat laget av hvitt mel som baguetter,loff,rundstykker osv.Pasta, poteter og ris bør du også begrense inntak av. Gåturer er i tillegg bra, og i høyt tempo,( man bør bli svett av det) minst en time 3-4 ganger i uken.Lykk til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er viktig for å gå ned i vekt , er å spise lite og ofte, gjerne hver tredje time.Da kommer forbrenningen i gang.Men det kommer jo an på HVA man spiser også. Hold deg unna brødmat laget av hvitt mel som baguetter,loff,rundstykker osv.Pasta, poteter og ris bør du også begrense inntak av. Gåturer er i tillegg bra, og i høyt tempo,( man bør bli svett av det) minst en time 3-4 ganger i uken.Lykk til.

Var det til meg, eller var det kanskje ment til "snart brud"?

Hun får jo ikke svaret ditt under "Svar til meg/Sjekk svar" når det ligger under mitt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest monicca

Jeg skal gå ned 9 kg til 1 juni - så jeg føler med deg. Personlig teller jeg kcal og det funker så det suser. Men hvis du ikke liker det, kan du prøve å spise lite og ofte... og spis mye fisk/magert kjøtt og grønt + pass på å få i deg nok fiber. jeg er sikker på at du greier det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...